Sticky

Bewaartermijn privéberichten

• 26 februari 2020
  • 61 reacties
  • 1881 Bekeken

Toon eerste bericht

61 reacties

Helder , ik ben benieuwd wat er gaat komen!

Er zal verder niet worden gekeken naar wat de inhoud is van de berichten. Alle privégesprekken ouder dan 12 maanden met moderators zullen worden verwijderd.

Ik mag hopen dat inSided goede backups heeft, want alle gesprekken ouder dan 12 maanden zijn verwijderd, ook met gewone gebruikers!

Reputatie 7
Badge +4

Mocht dit waar zijn, dan is dat regelrecht schandalig en respectloos. Het had in ieder geval gemeld moeten worden dat het inderdaad op korte termijn zou gebeuren. Het blijft privéconversatie en dat is een zaak van beide partijen. Nu is het gewoon weg.

Mocht dit waar zijn

Alle gesprekken waarin +12 maanden geen bericht is geplaatst zijn bij mij leeg, zoals te zien op bovenstaand screenshot, en wanneer ik “Toon gesprek” klik komt er een melding dat de pagina niet kan worden gevonden.

Reputatie 7
Badge +4

Dat is dan helder.

Reputatie 7
Badge +3

Hier een zelfde beeld zag ik gister al. Wat is blijven staan zijn de PB'd van NS Community qua behalen nieuwe rang die tot 3 jaar gaan.

Mocht dit waar zijn, dan is dat regelrecht schandalig en respectloos. Het had in ieder geval gemeld moeten worden dat het inderdaad op korte termijn zou gebeuren. Het blijft privéconversatie is dat is een zaak van beide partijen. Nu is het gewoon weg.

https://www.insided.com/docs/service-level-agreement

Dus zelfs op de 'laatste' dag lijkt het mij geen  probleem om data veilig te stellen.

Badge +3

Nee, dit komt helemaal goed! 

Blijkbaar zijn @Slidestops en ik speciale vrienden?

Nou bij deze dan… Helemaal top en eens een kioskje of starbucks ergens ooit?

Ondertussen.. Waar dan die 450+ ??

Geloof me, ik heb velen van jullie vaker recent privé gesproken hier! Leve InSided dus.. en dit slaat nergens op dus back it up NS of InSuffers!

Reputatie 7
Badge +3

Hmm, bij mij staat alles er nog, ook van meer dan drie jaar geleden met “gewone” gebruikers ...

Badge +3

Hmm, bij mij staat alles er nog, ook van meer dan drie jaar geleden met “gewone” gebruikers ...

Mjah. recente dingen nog wél..  En dat ziet er dan zo uit.. en met jou af en toe sparren :joy:

Insided heeft het vast best op orde 🎻💋 

Reageer