beantwoord

Censuur?

• 31 augustus 2018
  • 56 reacties
  • 1241 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Zojuist probeerde ik te reageren in het topic https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/prijsverschil-bij-boeken-reis-bij-verschillende-vervoerders-50817/index2.html#post344454

Ik kreeg de volgende melding:

Is dit een tijdelijk probleem of ben ik op een zwarte lijst beland? Wanneer het tweede het geval is dan betekent het voor mij dat ik mij bij deze afmeld voor dit forum.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 augustus 2018, 13:10

Dit is inderdaad een geval SPAM-filter. We zien zo nu en dan dat dit inderdaad gebeurt bij reacties of topics van actieve gebruikers. Uiteraard zullen wij de SPAM filter regelmatig controleren en dingen die onterecht als SPAM gemarkeerd zijn daaruit verwijderen. Wat er precies de oorzaak van is waarom jou reactie is gemarkeerd als SPAM durf ik niet te zeggen. Mogelijk dat je vandaag veel reacties heb geplaatst in een korte tijd. Ik zal dit in ieder geval nog eens onder de aandacht brengen.
Bekijk origineel

56 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb ook nog nergens last van gehad, denk de betrouwbaarheid van een Super user :grin:

Badge +3

Ik heb ook nog nergens last van gehad, denk de betrouwbaarheid van een Super user :grin:

Dat zou goed kunnen, want hier ook nog geen meldingen gezien.

Reputatie 7
Badge +3

Ze waren misschien gewoon preventief in quarantaine geplaatst. :laughing:

Reputatie 7
Badge +3

Hmm, dan zal ik maar niet meer over m'n toetsenbord niezen.

Badge

Ze waren misschien gewoon preventief in quarantaine geplaatst. :laughing:

Nu moet ik straks nog even naar Leiden ….  :rofl:

Reputatie 7
Badge +3

Er is meer dan 1,5 meter afstand tussen mijn huis en het spoor. En ik hou mijn ramen en deuren gesloten. :blush:

Reageer