beantwoord

compliment

• 3 december 2019
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Ik wil conductrice Diana een compliment geven voor de uitstekende service tijdens het inchecken waarbij mijn kaart niet goed werkte. Ze straalde rust en vakmanschap uit.

Complimenten nogmaals. Ik zat op de sprinter van Groningen naar Zwolle op 3-12-2019 van 14:53 tot 16:03. Diana heeft standplaats Zwolle.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 3 december 2019, 17:18

Hoi JSchuitema en welkom op de NS Community! 

Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze conductrice! Ik heb je compliment doorgezet, dus hopelijk bereikt deze haar. Misschien leest ze zelfs je lieve bericht wel hier. Over de kaart ben ik het eens met MoDe. Als je vaker last hebt van een defect met deze kaart, raad ik je aan om deze te vervangen. Anders kan je dit inderdaad een boete opleveren. Als hij bij de poortjes of paaltjes de kaart namelijk niet goed scant, kan dit ook problemen opleveren op de apparatuur van onze conducteurs. Een vervangende kaart kan je aanvragen bij de klantenservice OV-chipkaart.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Werkt de kaart nu wel goed? Een slecht werkende kaart kun je beter vervangen als je niet op een boete zit te wachten.

Hoi JSchuitema en welkom op de NS Community! 

Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze conductrice! Ik heb je compliment doorgezet, dus hopelijk bereikt deze haar. Misschien leest ze zelfs je lieve bericht wel hier. Over de kaart ben ik het eens met MoDe. Als je vaker last hebt van een defect met deze kaart, raad ik je aan om deze te vervangen. Anders kan je dit inderdaad een boete opleveren. Als hij bij de poortjes of paaltjes de kaart namelijk niet goed scant, kan dit ook problemen opleveren op de apparatuur van onze conducteurs. Een vervangende kaart kan je aanvragen bij de klantenservice OV-chipkaart.

Reageer