Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!



Toon eerste bericht

511 reacties

Stukje bij beetje komt 't terug.
Ik merk het ook. Yay!
Badge +3
Dat was een flinke inderdaad.. Kwartier over een reactie gedaan en vervolgens niet kunnen bewerken.
Badge +3
Recent actief, ik druk gewoon rechts bovenin op 'Favorieten' en zie dan wat ik wil zien.
Ik snap 'm, ook maar weer eens aan zetten dat topics waar ik op reageer automatisch favoriet/subscribed worden.
Bij gebrek aan RSS vind ik dat de enige manier om overzicht te houden, want die mailtjes hoeven wat mij betreft niet meer. Heb ik wel heel lang gebruikt, juist omdat je anders helemaal de weg kwijtraakt.
Reputatie 5
In het forum over de Dienstregeling staan er allemaal sticky-topics over de dienstregeling in 2018. Dit erwijl de dienstregeling van 2019 al volgende week ingaat .
Reputatie 5
hhEn de sticky's zijn er snel vanaf gehaald. 😉 Aangezien de topics over de RNET-dienst tussen Alphen en Gouda ook al oud zijn, zou ik ze er ook ontsticky'en . En een nieuw topic maken met daarin de grootste wijzigingen voor dienstregeling 2019 en die wel sticky maken. 😉
Thanks voor het meedenken, VIRM! Omdat er vorig jaar veel veranderde hebben we dit toen zo uitgebreid aangepakt. Ik zal de rest van je feedback bespreken met het team!
Meer dan 8 uren is er al niemand van de moderatie aanwezig geweest. Bijvoorbeeld om flink privecy gevoelige info van een reiziger te verwijden van de Community.
(In topic over taxirit vanuit Roosendaal)
Je moet er toch als bedrijf niet aan denken dat er ongein (vul zelf in.....) op de Community wordt geplaatst en dat dit zeer geruime tijd blijft staan.

Kan de moderatie aangeven waarom de Community niet 24/7 in de gaten wordt gehouden ?
Reputatie 7
Dat kan ik je ook wel aangeven €€€€
Meer dan 8 uren is er al niemand van de moderatie aanwezig geweest. Bijvoorbeeld om flink privecy gevoelige info van een reiziger te verwijden van de Community. (In topic over taxirit vanuit Roosendaal). Je moet er toch als bedrijf niet aan denken dat er ongein (vul zelf in.....) op de Community wordt geplaatst en dat dit zeer geruime tijd blijft staan. Kan de moderatie aangeven waarom de Community niet 24/7 in de gaten wordt gehouden ?
Goedemorgen Stoomman. Bedankt voor je bericht.

De Community is oorspronkelijk een klant-helpt-klant kanaal. En waar ik heel trots op ben, is dat maar liefst 85 procent van alle reacties wordt gegeven door jullie, en ruim de helft van alle goede antwoorden ook door andere reizigers. De moderators zijn er om de huisregels na te leven, te zorgen dat de juiste antwoorden worden gegeven en om de complexe vragen of problemen te beantwoorden of op te lossen. Om die redenen is het ook niet nodig dat zij 24 uur per dag op de Community aanwezig zijn.

Ik heb een tijd geleden een tekst toegevoegd aan het venster waar je een nieuw bericht kunt plaatsen, om te voorkomen dat mensen persoonlijke gegevens vermelden. Dit gaat bijna altijd goed. Mocht het toch gebeuren, dan merk ik dat er bijna altijd wel iemand is die het bericht rapporteert, of de klant erop wijst dat het niet wenselijk is deze gegevens te delen.

Reageer