Denk mee over het NS Serviceforum! | NS Community
Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!

  • 23 September 2016
  • 536 reacties
  • 12915 Bekeken

In augustus heeft het Serviceforum een mooie mijlpaal bereikt: 30.000 forumleden! Dat is heel gaaf, en het vormt voor mij ook een aanleiding om te vragen naar jullie mening. Wat vinden jullie nu eigenlijk van het forum?

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie goed vinden gaan, en wat volgens jullie nog beter kan. Omdat het topic Feedback over het forum inmiddels al een tijdje bestaat, begin ik hiermee een nieuw topic en daarmee een plek waar jullie je ideeën kunnen plaatsen. Ik zal op iedere suggestie reageren en kijken wat haalbaar en/of wenselijk is. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat dit Serviceforum een nog mooiere plek wordt!

Dit topic is overigens echt bedoeld voor ideeën met betrekking tot het forum zelf. Denk daarbij aan de indeling van categorieën, het versturen van privéberichten en het uiterlijk van het forum. Wil je iets kwijt over de organisatie (dienstverlening, producten), dan kun je terecht in een van de andere topics.

Ik hoor jullie graag!

536 reacties

Reputatie 4

Ooh, da's best rap ja!

https://forum.ns.nl/archief-43/taalfout-op-ns-site-843/index1.html :D

@Achja: I love it! 😳
Op iPhone verdwijnt tijdens het typen vanaf de tweede regel de tekst achter het toetsenbord. Dit gebeurt telkens wanneer naar de volgende regel wordt gegaan. Dit speelde vroeger niet maar de afgelopen weken heb ik hier last van.
Is mijn bericht al doorgezet?
Ik ben het nog niet eerder tegengekomen. Heb je dit ook op andere apparaten? En hoe ervaren anderen dit?
Mobiele forum is een ramp, gebruik altijd de desktop-versie, dat werkt nog enigszins.
Prima ervaringen met de mobiele versie. Zal wel aan matige kwaliteiten van de IPhone zelf liggen.
Onder Android dezelfde problemen bij mij 🙂
Het enige voordeel van de mobiele versie is dat een pb berichtenstroom slecht éénmaal geladen wordt en mijn tablet niet vastloopt. Blijft wel omslachtig!
Ja, dat is waar, dan lukt het laden van een PB-gesprek binnen 30 seconden 😃
Reputatie 7
Badge
Ja, dat is waar :D
mobiele versie werkt op Android tablet niet.
Ja, dat is waar :D
mobiele versie werkt op Android tablet niet.


Jawel hoor.
Reputatie 7
Badge +3
Mobiele forum is een ramp, gebruik altijd de desktop-versie, dat werkt nog enigszins.
Helemaal mee eens. Ik gebruik de mobiele versie alleen om te lezen, niet om te schrijven.
Ik ben genoodzaakt de mobiele versie te gebruiken om pb's te versturen. Echter, dat is wel omslachtig en dus onwenselijk.. Een upgrade is wenselijk, al betwijfel ik of al de problemen opgelost worden. ? .. ?

Reputatie 7
Badge +3
Heb je het weer stuk gemaakt? 😛
We doen het weer! Niet zoveel typen, Henk.
Jaaaaa, moet toch iets doen als ik zit te wachten, Sivan? 😉 😉 😉
Wat nu weer?!

"Jouw reactie is verstuurd. Hij wacht op beoordeling en wordt gepubliceerd na de goedkeuring van een moderator."

Is dat bij het openen van een nieuw topic Michiel, of ook bij reageren?
Is dat bij het openen van een nieuw topic Michiel, of ook bij reageren?
Met het openen van een topic onder mijn account, inclusief bijlage, via Windscribe (VPN).
Omdat je hypothetische vragen stelt ?

Zou ik wel raar vinden.
Mja, kan me ergens ook wel voorstellen dat het spamfilter triggert op de IP-space van de VPN-boer.
Omdat je hypothetische vragen stelt ?
Zou ik wel raar vinden.

Ik denk eerder iets met een spamfilter...

Titel: "Wat was er aan de hand met het forum? DI\DependencyException"
En de bijlage:

Ja dat is logischer

Reageer