beantwoord

duren gingen niet open

• 22 maart 2020
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Ik ben op station santpoort noord en sprinter van 20:50(21/3/2020) stopte en duren gingen niet open ik had had genoeg tijd om 3 deuren te proberen maar niks ging open en dr sprinter ging gen door .. geen conducteur kwam buten niks ik nu ben ik laat om me kind ol te halen … zo lastig did

icon

Beste antwoord door Sanne NS 22 maart 2020, 11:12

Hoi Jakekelkboom en welkom op de NS Community! 

Wat jammer om te lezen dat jij de deuren in de trein niet hebt kunnen openen. Dat is zeker niet de bedoeling en het is dan extra verdrietig dat je hierdoor te laat was om je kind op te halen. Graag zou ik een melding voor je willen doorzetten en ontvang ik dan ook graag vanaf waar je bent vertrokken. Kan je mij dit aangeven? Verder ben ik benieuwd, hoe is het uiteindelijk met jou afgelopen en ben je op de juiste plek terechtgekomen?

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Jakekelkboom en welkom op de NS Community! 

Wat jammer om te lezen dat jij de deuren in de trein niet hebt kunnen openen. Dat is zeker niet de bedoeling en het is dan extra verdrietig dat je hierdoor te laat was om je kind op te halen. Graag zou ik een melding voor je willen doorzetten en ontvang ik dan ook graag vanaf waar je bent vertrokken. Kan je mij dit aangeven? Verder ben ik benieuwd, hoe is het uiteindelijk met jou afgelopen en ben je op de juiste plek terechtgekomen?

Reputatie 7
Badge +3

Zoals ik het lees wilde Jakekelkboom vanaf Santpoort Noord vertrekken met de 4866.

https://treinposities.nl/ritinfo/20200321/4866

Reageer