beantwoord

Een dagkaart

• 9 april 2019
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Ik heb een dag kaart geopend vandaag voor niks want er was een storing en ik moest naar school en ik heb examens gemist ik weet dat het niet door jullie en ik heb veel respect dat jullie veel aan doen maar ik betaal die reiskosten zelf en ik woon op het azc dus het is te Duur voor me om dit weer te betalen krijg ik daar vergoeding voor ??
icon

Beste antwoord door Rizana NS 9 april 2019, 15:25

Goedemiddag Mido_alzarkan, welkom bij de NS Community.

Wat ontzettend balen dat je door de storing je examens hebt gemist!

Je geeft aan dat je je dagkaart al hebt geopend, daarom is het helaas niet mogelijk om resitutie te geven. Zodra je je ticket hebt gedownload, is deze geldig.
Je kunt wel een claim indienen, dan wordt er gekeken of je in aanmerking komt voor een vergoeding.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Mido_alzarkan, welkom bij de NS Community.

Wat ontzettend balen dat je door de storing je examens hebt gemist!

Je geeft aan dat je je dagkaart al hebt geopend, daarom is het helaas niet mogelijk om resitutie te geven. Zodra je je ticket hebt gedownload, is deze geldig.
Je kunt wel een claim indienen, dan wordt er gekeken of je in aanmerking komt voor een vergoeding.
I heb een dagkaart van trein en bus die ene gele dagkaart van 24 uur Maar Ik moest naar school toen kwam ik in Schiphol daar is het miss gegaan en daar bleef ik en het was te druk dus ik beslis dat ik mijn vader bel omdat ik ook niet rustig kan terug reizen dus ik vind het zonde
Reputatie 6
Badge +2
je hebt recht op geld terug bij vertraging. Gebruik hiervoor de link van @Rizana NS

Reageer