beantwoord

email reactie ns-community

• 23 juli 2019
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

Ik krijg helaas geen melding van de community-reacties via mijn mail van de vragen of de conversaties in deze ns-community. Waarschijnlijk gaan deze reacties nog naar een opgeheven emailadres, maar daar heb ik geen inzage meer in. (=kpnplanet.nl)
Zoeken in menu dan wel instellingen in community geven mij geen duidelijkheid.
In mijnNS staat volgens mij alles goed geregistreerd onder ***@msn.com.
icon

Beste antwoord door Laura NS 23 juli 2019, 18:52

Hoi Piet1956! Mijn NS staat helemaal los van je community account. Ik zie wel dat er een ander e-mailadres wordt gebruikt, namelijk inderdaad @kpnplanet.nl. Wil je dat ik deze aanpas naar ***@msn.com?
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Piet1956! Mijn NS staat helemaal los van je community account. Ik zie wel dat er een ander e-mailadres wordt gebruikt, namelijk inderdaad @kpnplanet.nl. Wil je dat ik deze aanpas naar ***@msn.com?
Reputatie 7
Badge +2
Misschien ook handig om het e-mailadres uit dit bericht te halen of deels te vervangen door sterretjes om te voorkomen dat je behalve community meldingen ook allerlei spam in je mailbox krijgt.
Reputatie 7
Badge +3
't Is ook wel vreemd dat je niet zelf je e-mailadres voor dit account kunt wijzigen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee meer welk adres ik ooit voor dit account heb opgegeven.
Bedankt Momo! Was inderdaad niet handig, al heb ik wel vertrouwen in onze community leden. 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt Momo! Was inderdaad niet handig, al heb ik wel vertrouwen in onze community leden. :)
Het gaat ook juist niet om de leden, maar om de spambots, die gewoon automatisch al dit soort pagina's "lezen".
Badge +3
Haha, dat is wel een goeie inderdaad.

Bij Instellingen zie ik nergens een gebruikersnaam (kan elk e-mailadres zijn) dus die zou ik uit mijn opgeslagen passwords in een browser (of Google login) moeten vissen 🤣

Natuurlijk krijg ik wel notificaties (zoals de @mentions) op het juiste e-mailadres... Ook blij dat je niet meer verplicht bent om allerlei ingewikkelde wachtwoorden te moeten verzinnen met speciale tekens en zo. Kenteken van mijn auto is voldoende dus, prima!

8 tekens (met de streepjes van je kenteken erbij) zou nog een optie zijn, want 6 is wel erg kort!

Aan Laura NS,

Graag email adres aanpassen.
Bij voorbaat dank

Piet.
Piet1956, ik heb je even een privébericht gestuurd. 🙂
Ik heb helaas niks meer mogen vernemen van Piet1956. Mocht Piet1956 nog wel verdere afhandeling wensen, dan verneem ik dat graag. 🙂

Reageer