Sticky

Even kennismaken..



Toon eerste bericht

544 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het helpt enorm als u zorgt dat er niemand meer voor u loopt binnen het bereik van de poortjes, voor u incheckt. Als u dan de brede neemt en niet te langzaam loopt, werkt het prima, ook met een Bromtom.

 

Hartelijk welkom hier Hadassa ;-)

Hallo allemaal,

In al mijn wijsheid heb ik besloten een abonnement te nemen. Krijg nu 40 % korting. moet dan wel buiten de spits reizen. De reden dat ik een abonnement heb genomen, is dat ik ook graag mag fietsen. Behalve met slecht weer. Tja, en dan is het fijn om met de trein te reizen. Mijn fiets mag ook buiten de spitsuren tegen betaling van 7,50 euro (dagkaart) buiten mee. Frustrerend is dat scholieren zonder betaling ook hun fiets meenemen. En ik iedere keer maar rustig betalen. 

M.a.w. als dit zo doorgaat stappen we weer in de auto. Ook met fiets

Hoi Ferry Veenstra en welkom bij de NS Community!

Bedoel je dat scholieren zonder geldig product hun fietsen meenemen? Dit is toegestaan bij een vouwfiets. Als je zeker weet dat dit zonder een geldig product aan de hand is ontvang ik graag van jou om welk traject dit gaat?

Traject Utrecht Rhenen. Zelfs tijdens de spits reizen scholieren met de fiets mee! Als je dat niet ziet als conducteur, dan ben je wel heel slechtziend.

En ergens gezien de afstand snap ik het ook wel. Bijv. van Veenendaal naar Rhenen, is maar een kleine afstand.

Gaat dit om een ‘normale’ fiets of een vouwfiets?

wat denk jezelf? Normale fietsen

Ik weet het niet, ik was er niet bij. :wink: Ik heb voor nu een melding aangemaakt over overlast op dit traject!

Hee dag, is dit ook het tekstveld voor de kennismaking? Nou ik waag het er dan maar op. Ik heet Henk. Ik reis sinds 2007 dagelijks (nou ja de werkdagen dan) tussen Assen en Winsum.

Je kan het altijd proberen. Wie weet

Welkom Henk. Ik weNS je een leuke tijd binnen onze community.

Mijn naam is Tim Baelde 

ik ben redelijke trouw treinreiziger en dan meestal met rolstoel en soms een Handbike

34 lentejaren en jong en komt uit mooie groene hart Kaasdorp Bodegraven van de gemeente Bodegaven -Reeuwijk

Reputatie 7
Badge +4

Welkom en veel plezier hier, er zijn hier vast wel een paar kaaskoppen.

Welkom en veel plezier hier, er zijn hier vast wel een paar kaaskoppen.


Ik voel niet echt een kaaskop lol

Reputatie 3

Ik zag dat ik mezelf nog helemaal niet had voorgesteld hier, terwijl ik al een poosje actief ben op het forum. Dus bij deze:

Ik ben Jurgen en voor mijn studie reis ik dagelijks met de trein op het traject Groningen - Zwolle. Ook dagjes uit doen wij vaak met de trein. 

Ik las al langere tijd vaak mee op dit forum uit interesse. Omdat ik het leuk vind om over ideeën mee te denken heb ik een poos terug een account aangemaakt zodat ik ook mijn bijdrage en ideeën kan delen hier 😊.

Waarom moeten wij als Tachtig jarigen

met al jaren hebbende

VDUkaart in de spits wijken voor de Schooljeugd die ook nog eens GRATIS reizen!!!

Badge

Helaas noodzakelijke ingrepen omdat het spoor vol is op heel veel trajecten en we niet met langere treinen kunnen rijden dan we al doen, meer materieel is niet meer voor handen tijdens de spits.

Maar schooljeugd zit vaak niet in de middagspits in de trein maar juist net daarvoor, maar wel veel andere reizigers die vaste werktijden hebben zitten in de middagspits in de trein en we willen het wel veilig houden in de spits om treinen te rijden.  En gezien de verwachtte reizigersgroei zijn maatregelen zoals deze helaas nodig.

Hallo mede-forumgenoten van NS,

Ik ben klant en reis als pensionado een aantal keren per jaar met NS met een keuzedag abonnement.

Het is mij niet duidelijk of ik hier ook concrete vragen kan stellen in de vorm van een chat. Kan iemand mij dat duidelijk maken?

 

Harry

 

 

Badge +3

Het is mij niet duidelijk of ik hier ook concrete vragen kan stellen in de vorm van een chat. Kan iemand mij dat duidelijk maken?

Op https://www.ns.nl/klantenservice/contact vind je de optie om met NS te chatten, maar in deze tijden zou ik dat niet doen als het niet noodzakelijk is.

Het is extreem druk en antwoorden laten 2-3 uur op zich wachten. Beter is het later op de avond te bellen met 030 751 5155, of als je een aantal concrete vragen hebt stel die gerust in een nieuw topic.

Reageer