Sticky

Even kennismaken..

Reputatie 1
Laatste update 19 april 2018

Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

496 reacties

Reputatie 4
Hoi! Ik ben Edwin, softwareontwikkelaar bij NS, waarbij ik werk aan het e-ticketingsysteem op NS.nl. Ik had me al een tijd geleden aangemeld, maar ben niet zo actief geweest de afgelopen tijd. Daar hoop ik verandering in aan te kunnen brengen.
Reputatie 1
Mijn naam is Paul, op social media noem ik mij Paul de Kantelaar, dit omdat het mijn hobby is geworden om mijn leven te "kantelen" naar een leefstijl waarbij mijn Co2 voetafdruk zo laag mogelijk is, het leeft voor mij veel prettiger, het is uitdagend, het is beter voor de wereld en ik ben graag creatief, mooier kan het dus niet. In de afgelopen maanden ben ik bezig geweest om het OV beter te leren kennen, en toen dat voldoende was heb ik de auto verkocht. En uiteraard hier aangemeld voor als er iets is. Ik heb geen extra OV-Abbonement alleen een persoonlijke OV-chipkaart en ben ook aangemeld bij Greenwheels. Alles wat ik nodig heb zit in mijn woonplaats, maar omdat ik een eetbare tuin aan wil leggen (permacultuur) met honingbijen en het liefst met eigen vlees zal ik in de toekomst nog veel door het land reizen voor cursussen en workshops en wereldverbeteraars-festivals en zo.

Omdat ik dingen graag goed voor elkaar wil hebben heb ik de hele Nederlandse dienstregeling gedownload van Trein, Tram & Bus waar mogelijk, omdat ik dit synchroniseer met mijn telefoon staat het in dropbox, dan is het voor mij nog een kleine moeite om de link te delen zodat anderen er ook wat aan hebben. http://bit.ly/DropboxOV
Reputatie 7
Badge
Ben ik de eerste?
Ik ben Edwin en werk bij NS als machinist vanuit standplaats Utrecht.
Hoop hier enigszins te kunnen helpen.