beantwoord

Hoe meld ik mij af voor ongewenste mail????

Ik word helemaal plat gebombardeerd door stomme mailtjes van ns community!!! En word hier niet heel erg blij van. En dan kan ik ook nog eens nergens vinden hoe je dit gekut uitzet!!! IK WIL GEEN MAILTJES MEER!!!!! Ik ben hier nu al drie fucking dagen mee bezig gek word ik ervan
icon

Beste antwoord door MoDe 2 februari 2019, 01:12

Dag @Lotteweb Misschien krijg je snellere reacties als je normale taal gebruikt?

Onder al die 'stomme' mailtjes staat het volgende:
--Je ontvangt deze mail omdat dit een topic is waar je zelf een reactie in hebt geplaatst of omdat je dit topic als favoriet hebt aangemerkt. Je beheert je instellingen over notificaties via de algemene instellingen in je account.--

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Dag @Lotteweb Misschien krijg je snellere reacties als je normale taal gebruikt?

Onder al die 'stomme' mailtjes staat het volgende:
--Je ontvangt deze mail omdat dit een topic is waar je zelf een reactie in hebt geplaatst of omdat je dit topic als favoriet hebt aangemerkt. Je beheert je instellingen over notificaties via de algemene instellingen in je account.--
Mij lukt het eerlijk gezegd ook niet om me uit te schrijven bij NS Community.
Wie wil me helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Dat kan een moderator doen. Stijn is er nu, geloof ik.
Reputatie 6
Badge
edabboljoe schreef:

Wie wil me helpen?

Uitschrijven gaat via de moderatoren. Als deze vandaag niet op dit topic reageren, kun je een nieuw topic met jouw vraag maken.

Hoe je kunt afmelden voor mailtjes lees je in het bericht hierboven.
edabboljoe schreef:

Wie wil me helpen?

Als het gaat om de e-mails die je ontvangt dan kun je dit inderdaad aanpassen via de eerder gegeven uitleg.
Als je graag je Community account wilt verwijderen dan kan ik dat voor je doen. Mocht dit het geval zijn, mag ik wel vragen waarom je jouw account wilt verwijderen? Dit ter mogelijke verbetering van de Community. Je mag dit ook in een privébericht naar mij sturen, maar je bent zeker niet verplicht om een reden te geven.

Ik lees graag waar het om gaat!

Reageer