Inloggen met firefox en trackerblocks lukt niet meer na de update. Ik stop er mee, tot het is opgelost.

• 19 april 2018
  • 32 reacties
  • 1487 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik zit nu op werk en inloggen met Chrome lukt niet, wel IE.
Krijg geen melding, maar er gebeurt gewoon niets.
Inloggen lukt hier nog wel, reageren daarna niet: "The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form.".
Alvast bedankt voor de eerste feedback! Ik wil jullie wel vragen om feedback mogelijk in dit topic te plaatsen, zodat we alle feedback mooi bij elkaar houden!

@klant_Jac de details hiervan gaan mij een beetje boven de pet, dus ik durf er weinig over te zeggen. Ik heb je bericht in ieder geval wel doorgespeeld.
Hier hetzelfde probleem, inmiddels na tip Slidestops verholpen. Misschien even kijken of dit meteen getoond kan worden dat voor een goede werking de cookies verwijdert moeten worden..

Keep up the good spirit.

Tja, krijg ik als ik de reactie wil plaatsen een CSRF invalid token melding :(

Zo na 5 pogingen gelukt een reactie te plaatsen.
Reputatie 7
Badge
@ Slidestops
Thx. De browser schoont dat elke keer bij opstarten op. Dus daar ligt het niet aan. Ik wacht wel af of er iemand kan aangeven wat er precies gewijzigd is. Ik ga terug naar mijn werk, want zo gezellig is de bieb niet 😞
Reputatie 6
Badge +1
Ik had er net ook last van. Even cookies en internetgegevens verwijderd en nu doet het forum het prima - ook met alle adblockers etc. die ik heb aanstaan. Probeer dat eerst even ;)

Bedankt voor de tip Slidestops! Cookies verwijderen werkte in alle browsers.
Reputatie 7
Ik had er net ook last van. Even cookies en internetgegevens verwijderd en nu doet het forum het prima - ook met alle adblockers etc. die ik heb aanstaan. Probeer dat eerst even 😉

Reageer