Is het ook al niet meer mogelijk om binnen een uur te editten?

• 11 juli 2019
  • 39 reacties
  • 1171 Bekeken

Toon eerste bericht

39 reacties

Badge +3
Ja, het werkt weer! 😎
Reputatie 7
Badge +2
Ik kan en mag nog steeds zonder problemen wijzigen. Dat is fijn om schrijffouten te verbeteren, als ik iets te snel op Reageer gedrukt heb.
Reputatie 7
Badge +4
Voor de 'uitverkorenen';-) is dit erg belangrijk. Vandaar dat ik aan de bel trok en het is bij mij ook weer helemaal in orde. Ik had daarnaast mijn beveiliging iets te stevig aan staan maar dat is nu ook weer in orde. Met dank aan Danny en Denice, maar Stijn verdient de hoofdprijs! Die heeft zich er heel adequaat voor ingezet.
Reputatie 6
Prachtig te lezen dat de superleden van deze Community weer alle tools tot hun beschikking hebben 😀
Reputatie 7
Prachtig te lezen dat de superleden van deze Community weer alle tools tot hun beschikking hebben 😀

Ja lief he. 💙
Wij (gewone users) zullen het helaas moeten doen met beperkte mogelijkeden tot verbeteren van spelfouten binnen het uur. Maar geen probleem. Een uur tijd is voor mij wel voldoende. 😌
Ja lief he. 💙
Wij (gewone users) zullen het helaas moeten doen met beperkte mogelijkeden tot verbeteren van spelfouten binnen het uur. Maar geen probleem. Een uur tijd is voor mij wel voldoende. 😌

Weet je dat zeker?

Ja je word het sowieso niet meteen.

😜
Reputatie 7
Weet je dat zeker?

Ja je word het sowieso niet meteen.😜

Oke prima. Het is: Wordt. ook goed. 😌
Tja....als ik nog steeds super user was geweest dan had ik het nu nog even kunnen verbeteren. Helaas pindekaas.
Reputatie 6
Eigenlijk moet je gewoon goede maatjes worden met een SuperUser (de eerste klasse van de Community) immers zij kunnen dan jou bericht als "beste antwoord" aanmerken, dan schijn je veel sneller ook SuperUser te worden........
Eigenlijk moet je gewoon goede maatjes worden met een SuperUser (de eerste klasse van de Community) immers zij kunnen dan jou bericht als "beste antwoord" aanmerken, dan schijn je veel sneller ook SuperUser te worden........

Het zit je wel hoog hé, dat je geen Super user bent ...
Reputatie 7

Nee joh. Gewoon goed gedragen en een goede bijdrage leveren en dan word je het vanzelf. 😌
Reputatie 7
Badge +2
Mijn moeder zei vroeger altijd "kinderen die vragen worden overgeslagen".

Ik heb nooit om gevraagd om Super User te worden, en het maakte me ook helemaal niets uit de eerste 3 (misschien wel 3½) jaar. Misschien dat ook in de oude vorm van deze community, toen het nog het NS Service forum heette, het editen (nog) niet kon. Goede antwoorden markeren zeker niet, dat was opeens zomaar mogelijk, moderators wisten dit ook niet, een inSided wijziging of zo.
Reputatie 7
Mijn moeder zei vroeger altijd "kinderen die vragen worden overgeslagen".

Ik vond dat altijd zo´n vreselijke tekst (heb hem zelf namelijk ook vaak genoeg gehoord).

Som moet je nou eenmaal dingen vragen of hint geven aan anderen om aan te geven dat je iets graag zou willen. Daar is verder niks onbeschoft aan vind ik.
Badge +3
Kijk (willekeurig voorbeeld) waarbij ik blij ben dat ik dan een 'misinformatie' 😄antwoord zou kunnen wijzigen hier...

Gloedjenieuwe info dus, en nieuwe tarieven dus ook nog blijkbaar? Benieuwd hoe snel die gaan 'transpireren' naar alle andere pagina's met info daarover. Dank!

Reputatie 6
Toch maar mooi dat je vraag, @Robert B , om SuperUser te worden toch nog uitgevoerd is.
Wij gewone leden kunnen ons geen (schrijf-) fouten permitteren, deze zullen ons levenslang blijven achtervolgen......

Reageer