Laatste dagje op de NS Community

Laatste dagje op de NS Community

Ja, de titel zegt het al. Na in totaal 6 jaar werkzaam te zijn geweest op de NS Klantenservice ga ik een andere functie invullen en zal ik daardoor niet langer actief zijn als Moderator op deze NS Community. Mijn dienst van vandaag zal de laatste zijn die ik zal vervullen. 

Ik ben trots en blij met alles wat we hebben bereikt met zijn allen. De meldingen die jullie als reizigers hebben gedaan over zaken die anders kunnen, de conversaties die we onderling (privé of openbaar) hebben gehad en de overwegend positieve houding tegenover de moderators, en mijzelf in het bijzonder, zijn zaken waar ik graag op terugkijk. 

Ik verlaat de community met een positief gevoel. De collega's waarmee ik heb gewerkt, de reizigers die ik heb mogen helpen maar met name de samenwerking met jullie als reizigers, en de SuperUsers in het bijzonder, heb ik altijd als zeer positief ervaren. 

Het ga u allen goed! 

Jouke NS. 

13 reacties

Reputatie 7
Badge

Altijd spannend, een nieuwe functie!

Enorm bedankt voor je inzet hier en voor het altijd prettige contact wat we gehad hebben.

Heel veel succes en plezier op je nieuwe plek!!

Reputatie 5

Succes met wat je gaat doen. Je kennis en ingangen bij andere afdelingen zullen we, hopelijk maar tijdelijk, wel gaan missen.

Reputatie 6

Heel jammer dat je de community gaat verlaten maar na 6 jaar snap ik dat ook wel weer. Denk met plezier terug aan de vele enerverende discussies die ik gevolgd heb of waaraan ik deelgenomen heb.

Met name de continuing story van het vermaledijde e-ticket staat in mijn geheugen gegrift. Overigens zijn wij nog altijd in afwachting van het aangekondigde wonder, gelukkig maar dat wij de laatste tijd niet meer geconfronteerd worden met de problematiek.

Dank voor alle inzet en geduld. Veel succes in de volgende functie.

Reputatie 7
Badge +3

Dankjewel, succes in jouw nieuwe functie!

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt en veel succes! Blijf je wel bij NS?

Bedankt en veel succes! Blijf je wel bij NS?

Nope, ik ga buiten NS werken. 

Badge

Jouke heel erg bedankt voor je inzet en het leuke contact wat we hebben gehad en heel veel plezier en succes met je nieuwe uitdaging.

Reputatie 7
Badge +3

Heel veel succes, Jouke.

Reputatie 7
Badge +3

Jouke, heel veel succes in je verdere carriere.

Heel veel succes met de nieuwe uitdaging, Jouke!

Reputatie 3

@Jouke NS 

Zo zie je maar, iedereen wenst je veel succes met je vertrek.! 🤗

Van mij had je nog wel even mogen blijven. 🤫

Badge +3

Zes jaar klantenservice? Wow, dat is een beste tijd.

Bedankt voor je inzet en prettige ‘samenwerking’, ook al waren we het lang niet altijd eens maar dat hoort erbij (vind ik). :laughing:

Succes in je nieuwe loopbaan!

Heel veel succes in je nieuwe functie, we gaan je hier missen. Bedankt voor de fijne samenwerking. 

Reageer