beantwoord

Link in je bericht naar reacties in andere topics

• 21 februari 2014
  • 5 reacties
  • 580 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Naarmate het aantal topics toeneemt, kun je er natuurlijk op wachten dat van tijd tot tijd vragen gesteld gaan worden die al eens aan de orde zijn geweest.

Momenteel is het al mogelijk links op te nemen naar andere websites e.d.
Volgens mij is het (nog) niet mogelijk - ik heb het althans nog niet ontdekt - om in een reactie een link op te nemen naar een andere topic of een antwoord in een andere topic dat meteen ook het antwoord is op die nieuwe vraag.

Toegegeven, zowel jullie als moderators, als ook de regelmatige bezoekers c.q. reageerders moeten dan wel een redelijk goed inzicht hebben in wat er in de loop der tijd zoal al eens aan de orde is geweest.

Groeten,

Hans
icon

Beste antwoord door Waaghals 21 februari 2014, 02:01

Hans je kan wel linken naar specifieke reacties in een ander topic.

Door te klikken op het nummer van de reactie aan de rechterkant dit brengt je gelijk naar de link voor die reactie.

Als voorbeeld de eerste post van dit topic gelinkt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Op zo'n punt zijn 'tags' misschien een handig idee. Dan kan je er heel makkelijk relevante topics aan koppelen, en zou je bij het starten van een topic al eventueel een relatie met een ander topic kunnen leggen waarin je probleem mogelijk omschreven wordt.

Het ligt er net aan hoe iedereen met de tags omgaat, want een tag met 'Amsterdam' over een topic waarin iemand in Amsterdam verkeer is ingechecked en advies vraagt om dit te corrigeren, dat gaat dan niet werken.

Edit: Ik zie dat het al kan, dat heten hier trefwoorden.
Door te klikken op het nummer van de reactie aan de rechterkant dit brengt je gelijk naar de link voor die reactie.

Dank voor jouw reactie. Toch weer wat geleerd op dit vroege uur.
Blijft nog wel de vraag of je ook kunt linken naar een reactie in een andere topic.
Maar dat ga ik dan morgen eens verder uitvogelen.
Een eerste aanzet is er in iedere geval.
Dat werkt inderdaad ook gewoon 🙂
Beste Hans,

Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic gedeelte en de titel ietwat aangepast. Zoals al door Waaghals is aangegeven, is het plaatsen van links in je bericht mogelijk. Dit doe je zo: [ url=site ] hier zet je het woord waar je een link onder wilt verbergen [ /url ]. Je moet de spaties tussen de haakjes overigens even wegdenken. Succes en de rest bedankt voor de bijdrages!

Reageer