beantwoord

Mail adres wijzigen

• 10 februari 2019
  • 6 reacties
  • 294 Bekeken

In mijn.ns.nl heb ik mijn mailadres aangepast. Echter op mijn oude mailadres blijf ik mails van de community binnen krijgen. Hoe kan ik dat wijzigen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 februari 2019, 08:35

Hallo maartenvdl,

Als je je mailadres voor de Community wilt wijzigen dan ontvang ik graag een privébericht van je met je nieuwe mailadres en zal ik het aanpassen.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Het e-mailadres dat gebruikt wordt voor berichten vanuit deze community kunt u niet zelf wijzigen. Een moderator kan dit voor u doen.
Hallo maartenvdl,

Als je je mailadres voor de Community wilt wijzigen dan ontvang ik graag een privébericht van je met je nieuwe mailadres en zal ik het aanpassen.

Ik heb mijn mailadres gewijzigd, maar krijg de bevestiging op mijn oude mailadres. die vervalt binnenkort, 

ik ontvang op dit bericht onzin in mijn mailbox, kennelijk zit de moderator te pitten. graag actie

Sorry jcm, maar wat bedoel je precies? Het e-mailadres dat we in ons klantsysteem hebben staan, kan je wijzigen via onze klantenservice. Als het betrekking heeft op je Mijn NS-account dan kunnen ze je daar ook helpen. Als het gaat over je account hier, op de community, dan mag je mij een privébericht sturen. 

Badge +3

Als je een Community account aanmaakt (gebruikersnaam en wachtwoord) wordt er naar een e-mailadres gevraagd dat vervolgens gebruikt wordt voor alles vanuit hier, en nergens in je Profiel te zien of te wijzigen is. Dat moet dus via een moderator.

Maar je hebt tegenwoordig ook de optie om hier in te loggen met je Mijn NS account. In dat geval wordt dan volgens mij je Mijn NS ‘gebruikersnaam’ (wat een e-mailadres is!) overgenomen, of bij het koppelen van een Facebook of Twitter account (zou ikzelf niet snel doen) het daar bekende adres.

Bij wijzigen van je e-mailadres (contactgegevens) voor Mijn NS (via de Klantenservice, want dat kan je daar ook niet zelf), blijft je Mijn NS ‘gebruikersnaam’ gewoon je oude e-mailadres. Zie dus de eerste paragraaf (kan alleen een moderator wijzigen voor Community berichten).

Badge +3

Edit/update,

Voor Mijn NS kan je je e-mailadres wél zelf wijzigen, via https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens

Je gebruikers/inlognaam (e-mailadres) blijft dan wel hetzelfde, maar communicatie vanuit Mijn NS (en Extra?) gaat dan naar het nieuwe adres.

In hoeverre dit ook geldt voor mailtjes vanuit de Community (inloggen via een gekoppelde Mijn NS account) weet ik niet.

Je Community e-mailadres staat dus nergens in je profiel.

Reageer