Hoe kan ik schadevergoeding aanvragen of moet ik en zaak aanspannen!!!
Vredelijke groeten
Iwan zwaab
Johanna Zwaab-van Amerongen
Joseph Zwaab
Hartog Zwaab
Dora Smeer-Zwaab
Isaac Abraham Zwaab
Grietje Zwaab-van Bergen
Berta Kaufmann-Zwaab
Joanna Drukker-Zwaab
Rebecca Zwaab-Vieijra
Frida Zwaab-Grünhut
Rosalie Waterman-Zwaab
Marianna Zwaab-Leisen
Gerard Zwaab
Jacob David Zwaab
Andries Zwaab
Isaac Zwaab
Roza Zwaab-Blom
Reina Zwaab
Rozette Zwaab-Blog
Dora Zwaab
Philip Zwaab
Naatje Busnac-Zwaab
Emanuel Zwaab
Joel Zwaab
Roosje Zwaab
Hijman Zwaab
Victor Zwaab
Anna Les-Zwaab
Johanna Zwaab-Marcus
Horst Alfred Zwaab
Mietje Blitz-Zwaab
Mietje Zwaab-Drukker
Rebecca Gompers-Zwaab
Rosalie Acohen-Zwaab
Moritz Moses Zwaab
Reintje Pool-Zwaab
Judith Zwaab-Blog
Emanuel Zwaab
Joël Zwaab
Bernhard Alfred Zwaab
Beste antwoord door Sivan NS
Bericht gewijzigd op 13-12-2018.
Beste Iwan. Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit heel belangrijk voor je is. Vanwege privacy mogen wij geen gegevens op de Community bewaren, maar uit respect voor jou en je familie heb ik de namen wel laten staan.
Op 27 november is aangekondigd dat er een commissie samengesteld wordt die zich gaat buigen over de vraag van individuele tegemoetkomingen aan overlevenden en directe nabestaanden van de Tweede Wereldoorlog. Het is momenteel nog niet bekend hoe dit in zijn werk zal gaan en voor wie dit bedoeld is. Met is daarom nog niet mogelijk of nodig om je hiervoor te melden. We verwachten hier duidelijkheid over te hebben in de loop van 2019. Voor andere vragen kun je je richten tot hamelynck@ns.nl.
Bekijk origineel
Beste Iwan. Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit heel belangrijk voor je is. Vanwege privacy mogen wij geen gegevens op de Community bewaren, maar uit respect voor jou en je familie heb ik de namen wel laten staan.
Op 27 november is aangekondigd dat er een commissie samengesteld wordt die zich gaat buigen over de vraag van individuele tegemoetkomingen aan overlevenden en directe nabestaanden van de Tweede Wereldoorlog. Het is momenteel nog niet bekend hoe dit in zijn werk zal gaan en voor wie dit bedoeld is. Met is daarom nog niet mogelijk of nodig om je hiervoor te melden. We verwachten hier duidelijkheid over te hebben in de loop van 2019. Voor andere vragen kun je je richten tot hamelynck@ns.nl.