Sticky

NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam

Toon eerste bericht

734 reacties

Badge +3
Ja, bij mij blijven priveberichten ook als ongelezen staan (het 1'tje), in ieder geval sinds gisteren.
Reputatie 7
Badge +2
Hier ook nu.
Ik heb net zelf gekeken maar kom het bij mij niet tegen, Robert B, Henk_NL en Momo. Zien jullie t probleem nog steeds?
Reputatie 7
Badge +2
Ja, het tellertje blijft op 1 staan sinds gisteravond ook al is het nieuwe bericht gelezen.

Helder! Ik heb het bij de moderators ook nagevraagd en krijg daar dezelfde boodschap. Ik ga er melding van maken bij onze systeembeheerder en laat het oplossen. Zodra ik meer weet horen jullie het!
Ik heb inmiddels reactie van de systeembeheerder en het probleem is bekend. Ze geven aan dat er op dit moment testen gaande zijn om het probleem op te lossen. Zodra dat lukt gaan ze het ook daadwerkelijk toepassen. Wordt vervolgd.
Reputatie 7
Badge +2
Bij mij werkt het tellertje weer correct, het 1-tje is weg.
Badge +3
Ha, bij mij ook! Er stond nog een 1'tje maar dat was dus daadwerkelijk een nieuw bericht!

Van minder dan een dag geleden... Gisteren nog vergeefs zitten kijken, dus het begon al te wennen dat die 1 er bleef staan :D

Valt verder wel mee hoor, binnen een week opgelost... Maar nu staat er bij gerelateerde topics niet meer hoe oud die zijn? 🤔

Zoals Momo en Robert B al melden is deze storing opgelost! Bedankt voor het melden!

Reageer