NS Community Testpanel: meld je aan! | NS Community

NS Community Testpanel: meld je aan!


Aanpassing November 2020

Het testpanel op de NS Community is helaas met pensioen gegaan. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Indien je toch graag mee zou willen denken met van alles en nog wat, kun je tegenwoordig terecht bij het NS Panel! Meer informatie hierover kun je hier vinden.

 

Hoe kunnen we onze e-mails duidelijker maken? Wat spreekt jou het meeste aan? Welke aanbiedingen zijn wel en welke niet interessant? Wat vind je van de nieuwe update in de Reisplanner? En wil jij onze apps testen?

De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij jullie hebben we immers al veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd.

 

 

Jouw mening telt dus!


Ben jij een kritische reiziger die op een positieve manier wil meedenken over dit soort vragen? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Ben je behalve nieuwsgierig ook digital-minded? Vind jij het leuk om apps te testen met als doel om deze te verbeteren? Dan nodigen we je graag uit ook de apps van ons innovatielab (M-lab) te testen. Wie weet wordt jouw idee meegenomen in de volgende release!

Kan ik me hiervoor aanmelden?
Jazeker! Wil jij ons wel coachen? Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank. Vermeld ook even of je ook mee wil denken over onze apps.

Edit:

Dag allemaal!

Je ontvangt geen uitnodiging, maar je krijgt toegang tot een besloten deel van de Community.
Als je naar de hoofdpagina gaat en je scrollt helemaal naar beneden, zie je het staan.

 

 

 

 


237 reacties

Badge +3
Ik wil me wel aanmelden. Alleen voor het testpanel, niet voor de apps.
Reputatie 5
Badge
Ik denk ook graag mee, ook met de apps!
Ook ik doe graag mee! Ook voor apps
Badge +3
Ik ook #methree 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Ik doe ook graag mee. En apps voor iOS wil ik ook wel testen.
Reputatie 7
Badge
Als jullie nog mensen kunnen gebruiken, doe ik ook graag mee. Dat geldt zeker ook voor apps.
Reputatie 7
Badge
Ik wil ook graag mee doen. Heb alleen niet zoveel tijd meer deze dagen
Reputatie 5
Badge
Ik denk eveneens graag mee. 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Ik meld me aan, ook voor de apps.
Reputatie 7
Badge
Ik ook,ook voor de app.
is goed, lijkt me leuk.
Ook voor app.👌
Reputatie 7
Badge +4
Noteer mij ook maar, eveneens voor de app.
Reputatie 7
Badge +3
Ik meld mij ook aan. Niet voor de apps aangezien niet in bezit van smartphone.
Reputatie 5
Noteer mij ook maar. Ook voo de apps.
Leuk, jongens!

Voor de meelezers: hoe meer hoe beter, dus schroom vooral niet je alsnog aan te melden!
Reputatie 5
@Sivan NS,

klopt het dat je mij nog geen bericht hebt gestuurd voor de uitnodiging en toegevoegd hebt aan de besloten forum en een andere rank hebt gegeven?

Hoelang duurt de aanmeld periode nog en wacht je op een totaal aantal personen voordat je de uitnodiging doet?
Ik doe graag mee! Ook voor de apps.
Reputatie 2
Leuk, jongens!

Voor de meelezers: hoe meer hoe beter, dus schroom vooral niet je alsnog aan te melden!

Wil wel meedenken, er is altijd verbetering mogelijk.
Ook met de apps. (Zelf ios)
Hoi allemaal. De uitnodigingen zijn inderdaad nog niet verstuurd, maar die komen er zeker weten aan. Voorlopig kan iedereen zich nog aanmelden, dus er is nog geen sluitingsdatum. Ik verwacht volgende week de uitnodigingen te versturen. Nog even geduld!
Reputatie 2
Ik doe graag mee!
Ik doe ook graag mee, ook voor de apps.
Ik denk ook graag mee.
aanmelden en apps beoordelen. Leuk!
Ik wil wel met alles meedenken en meedoen hoor, test de proeftuin app ook al een beetje. En wat is kritisch, ik ben gewoon een reiziger die zo comfortabel en goed ingelicht van A via B maar C wil reizen..
Doe graag weer mee en zelf zit ik al in de NS lab google plus groep en vind het hartstikke leuk om mee te testen en vooral de apps 😉

Reageer