NS Community Testpanel: meld je aan! | NS Community

NS Community Testpanel: meld je aan!


Aanpassing November 2020

Het testpanel op de NS Community is helaas met pensioen gegaan. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Indien je toch graag mee zou willen denken met van alles en nog wat, kun je tegenwoordig terecht bij het NS Panel! Meer informatie hierover kun je hier vinden.

 

Hoe kunnen we onze e-mails duidelijker maken? Wat spreekt jou het meeste aan? Welke aanbiedingen zijn wel en welke niet interessant? Wat vind je van de nieuwe update in de Reisplanner? En wil jij onze apps testen?

De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij jullie hebben we immers al veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd.

 

 

Jouw mening telt dus!


Ben jij een kritische reiziger die op een positieve manier wil meedenken over dit soort vragen? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Ben je behalve nieuwsgierig ook digital-minded? Vind jij het leuk om apps te testen met als doel om deze te verbeteren? Dan nodigen we je graag uit ook de apps van ons innovatielab (M-lab) te testen. Wie weet wordt jouw idee meegenomen in de volgende release!

Kan ik me hiervoor aanmelden?
Jazeker! Wil jij ons wel coachen? Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank. Vermeld ook even of je ook mee wil denken over onze apps.

Edit:

Dag allemaal!

Je ontvangt geen uitnodiging, maar je krijgt toegang tot een besloten deel van de Community.
Als je naar de hoofdpagina gaat en je scrollt helemaal naar beneden, zie je het staan.

 

 

 

 


237 reacties

Ik doe graag mee. Ook voor de apps.
Goedemorgen/middag/avond,
Ik meld me graag aan voor het Testpanel en voor het testen van apps voor Android.
Ik wil mij graag aanmelden. Ookvoor de apps
Reputatie 1
Ik test graag mee voor de iOS apps! 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Ik meld mij bij deze aan. Ook voor de windows apps
Ik meld me graag nog aan voor de community. Ik denk al mee met jullie apps!
Ik test ook graag mee in het panel, ik reis binnenkort weer wekelijks met de trein :)
En testen voor Windows 10 apps doe ik graag.
Reputatie 6
Ik meld mij ook aan. Ook voor de apps (Android )
Ik doe graag mee, ook voor de app.
Wat leuk dat jullie je hebben aangemeld! Jullie hebben inmiddels exclusief toegang tot een extra onderdeel op deze Community. We verwachten begin december een eerste onderwerp te plaatsen.

Voor de meelezers die zich nog niet hebben aangemeld: dit kan gewoon nog! Hoe meer mensen er mee denken, hoe meer feedback. Het is vooral leuk wanneer we veel verschillende reizigers hebben.
Reputatie 6
Badge +2
201811 6 8:48
Ik zie inderdaad de hoofdrubriek Community testpanel met https://community.ns.nl/denk-mee-65 en https://community.ns.nl/ns-proeftuin-64.
Reputatie 2
Ik wil me hierbij graag aanmelden, ook voor de apps.
Ik zie dit topic nu pas! Ik doe ook graag mee, zowel voor het testpanel als voor de iOS app. 🙂
Reputatie 3
Ook ik doe graag mee, ook voor de apps.
Reputatie 5
Ik doe mee, ook voor de apps
Reputatie 2
Ik doe ook graag mee, ook voor de apps.
Badge +3
201811 6 8:48
Ik zie inderdaad de hoofdrubriek Community testpanel met https://community.ns.nl/denk-mee-65 en https://community.ns.nl/ns-proeftuin-64.

Ik zag het ook, maar kan daar (nog) niets posten?

Oh wacht, ik zie december.. Zal geduld hebben. 😃
Oh wacht, ik zie december.. Zal geduld hebben. :D
Dit soort enthousiasme kan ik alleen maar waarderen!
Reputatie 7
Badge
Mij lijkt het ook leuk mee te denken over de community en om de nieuwe app's en snufjes van het M-lab te testen. Als programmeur heb ik ook al hun nieuwe API gevonden waarmee de data ontsloten wordt, dus misschien kan ik meedenken in goede ideeën voor de app's 🙂
Ik doe graag mee! Ook voor de app's (zelf heb ik iOS)
Reputatie 1
Ja hoor ik wil wel meedenken en reageren. Ook over jullie tweets
Ja, ik doe graag mee met het panel. Als dagelijkse treinreiziger door heel Nederland ben ik heavy User van jullie app, informatie en website.
Reputatie 3
Ik wil graag mee helpen met het testen van jullie app
Ik doe ook graag mee aan het testpanel. Ook met de Android app.
Ik meld mij graag aan!

Reageer