NS Community Testpanel: meld je aan! | NS Community

NS Community Testpanel: meld je aan!


Aanpassing November 2020

Het testpanel op de NS Community is helaas met pensioen gegaan. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Indien je toch graag mee zou willen denken met van alles en nog wat, kun je tegenwoordig terecht bij het NS Panel! Meer informatie hierover kun je hier vinden.

 

Hoe kunnen we onze e-mails duidelijker maken? Wat spreekt jou het meeste aan? Welke aanbiedingen zijn wel en welke niet interessant? Wat vind je van de nieuwe update in de Reisplanner? En wil jij onze apps testen?

De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij jullie hebben we immers al veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd.

 

 

Jouw mening telt dus!


Ben jij een kritische reiziger die op een positieve manier wil meedenken over dit soort vragen? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Ben je behalve nieuwsgierig ook digital-minded? Vind jij het leuk om apps te testen met als doel om deze te verbeteren? Dan nodigen we je graag uit ook de apps van ons innovatielab (M-lab) te testen. Wie weet wordt jouw idee meegenomen in de volgende release!

Kan ik me hiervoor aanmelden?
Jazeker! Wil jij ons wel coachen? Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank. Vermeld ook even of je ook mee wil denken over onze apps.

Edit:

Dag allemaal!

Je ontvangt geen uitnodiging, maar je krijgt toegang tot een besloten deel van de Community.
Als je naar de hoofdpagina gaat en je scrollt helemaal naar beneden, zie je het staan.

 

 

 

 


237 reacties

Leuk om mee te denken over jullie digitale producten! Voeg mij maar toe (inclusief apps), zou ik zeggen.
Top! Ik zorg dat jullie aangemeld worden!
Leuk idee! Ik wil me wel aanmelden. Ook voor de apps.
Ook jou heb ik toegevoegd, Enzo. Welkom!
Ik wil best eens reacties/tips op het forum plaatsen of een Android-app testen.
Ik wil me ook graag aanmelden, ook voor de apps 🙂
Ik doe graag mee met het testen van de apps!
Badge +3
Voordat @Sivan NS echt weg is... in de topic start staat:

Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank.

Kom maar op, en als het lang duurt wachten we nog wel even. 😊
Voordat @Sivan NS echt weg is... in de topic start staat:
Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank.
Kom maar op, en als het lang duurt wachten we nog wel even. 😊

Ha Robert. Jullie hebben de extra rank Testpanel. Zie je deze nergens staan? Stuur anders even een printscreen van je overzicht naar community@ns.nl.
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben ook lid van het testpanel maar heb de extra titel nog niet zien voorbijkomen.

Ik zou ook graag lid willen worden van het testpanel, alsmede het testen van de bèta-apps / NS-Labs!
Ik meld me graag aan voor het testpanel
doe graag mee! Ook voor apps😋
Badge +3
Ha Robert. Jullie hebben de extra rank Testpanel. Zie je deze nergens staan? Stuur anders even een printscreen van je overzicht naar community@ns.nl.
Is niet belangrijk hoor... die rank/badge niet echt nodig (voor zover die echt bestaat, nog niet tegengekomen) 😅


Natuurlijk wel toegang tot een 'besloten' deel van de Community gekregen, als je dat bedoelde. En dan is dit mijn 8000e reactie dus, ook geinig 🤣
Ik zou ook graag lid willen worden van het testpanel, alsmede het testen van de bèta-apps / NS-Labs!Ik meld me graag aan voor het testpaneldoe graag mee! Ook voor apps😋
Ik meld me graag aan voor het testpanel
doe graag mee! Ook voor apps😋
Ik heb jullie alle drie bij deze aangemeld! @esc-reality excuses dat het voor jou zo lang heeft geduurd.
ik zou me graag willen aanmelden voor alleen de app
ik zou me graag willen aanmelden voor alleen de app
Ik heb je toegevoegd!
Ik wil wel meedenken (en -doen), vooral de apps.
Ik ga @Stijn NS vragen je toe te voegen!
Ik wil wel meedenken (en -doen), vooral de apps.
Done!
Ik wil graag meedenken en ook voor de apps.
Ik ga het vragen aan mijn collega @Stijn NS. 🙂
Ik wil graag meedenken en ook voor de apps.

Ik ga het vragen aan mijn collega @Stijn NS. :)
Done!
Ik wil graag meetesten met de NS lab app
Ik wil graag meetesten met de NS lab app
Gedaan, je hebt nu toegang tot de 'NS app Bèta-versie' categorie!

Reageer