NS Community Testpanel: meld je aan!


Aanpassing November 2020

Het testpanel op de NS Community is helaas met pensioen gegaan. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Indien je toch graag mee zou willen denken met van alles en nog wat, kun je tegenwoordig terecht bij het NS Panel! Meer informatie hierover kun je hier vinden.

 

Hoe kunnen we onze e-mails duidelijker maken? Wat spreekt jou het meeste aan? Welke aanbiedingen zijn wel en welke niet interessant? Wat vind je van de nieuwe update in de Reisplanner? En wil jij onze apps testen?

De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij jullie hebben we immers al veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd.

 

 

Jouw mening telt dus!


Ben jij een kritische reiziger die op een positieve manier wil meedenken over dit soort vragen? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Ben je behalve nieuwsgierig ook digital-minded? Vind jij het leuk om apps te testen met als doel om deze te verbeteren? Dan nodigen we je graag uit ook de apps van ons innovatielab (M-lab) te testen. Wie weet wordt jouw idee meegenomen in de volgende release!

Kan ik me hiervoor aanmelden?
Jazeker! Wil jij ons wel coachen? Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank. Vermeld ook even of je ook mee wil denken over onze apps.

Edit:

Dag allemaal!

Je ontvangt geen uitnodiging, maar je krijgt toegang tot een besloten deel van de Community.
Als je naar de hoofdpagina gaat en je scrollt helemaal naar beneden, zie je het staan.

 

 

 

 


237 reacties

aanmelden testpanel en meedenken over apps of verbetering
aanmelden testpanel en meedenken over apps of verbetering
Super dat je wilt mee denken, simoneshamali! Je hebt nu toegang tot de 'NS app Bèta-versie' en 'Denk mee!' categoriën!
Ik zou ook graag mee willen denken en testen! 🙂
Hoi Randy en welkom bij onze Community!

Ik zal @Stijn NS even vragen of je mee kan doen.
Ik zou ook graag mee willen denken en testen! :)
Je bent bij deze aan beide categorieën toegevoegd, Randy!
Super dankjewel! Vanavond even kijken hoe het allemaal werkt. 🙂
Fijn dat je mee wil doen. 🙂 Veel plezier Randy!
Badge +3
Super dankjewel! Vanavond even kijken hoe het allemaal werkt. :)
Je ziet op community.ns.nl nu bij caregorieën (subforums) er twee nieuwe bij staan. Wijst zichzelf. De App categorie staat ergens onder het kopje Jouw Reis.

ik wil me bij deze aanmelden voor alle dingen om getest te moeten worden te helpen.
Ik heb de test app voor ios inmiddels geïnstalleerd en wil meedoen. Mijn eerste testpoging heeft het volgende opgeleverd:

  1. Ik heb een foto geladen, maar ik begrijp niet wat daarvan het effect is. Wie en waar krijgt die foto te zien? Is de foto die voor mijn volgende kaart gebruikt zal worden? Dat is in elk geval niet de bedoeling, dan moet ik een serieuze foto oploaden.
  2. Ik heb twee OV-chipkaarten met elk een ander abonnement, en het is in de app gemakkelijker geworden om te kiezen. Swypen tussen de kaarten kan ik echter niet vinden maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.
  3. Iets wat ik nu ontdek is dat ik elke kaart een naam kan geven, en dat daarmee duidelijker wordt welke van de twee kaarten ik aan het bekijken ben. De naam staat immers ook bovenaan de reishistorie. Ik weet niet of dit ooit als tip is genoemd, het geven van een naam. Is de moeite waard.
Hoi Sivan,

Zou het zeer leuk vinden om te helpen met het ontwikkelen van jullie apps.
Ik rij vaak met de trein dus ik kan een hoop testen onderweg.

Daarnaast ben ik ook tester voor Microsoft Insider, Microsoft Insider Hub en voor Apple Community.
Ik test vaak apps op zowel windows, mac, ios & android.

Daarnaast beschik ik over alle devices en is voor mij vaak makkelijk om alles goed te overzien. Ook om te bepalen of een bug op 1 plek is of ook op meerdere soorten devices voortkomt.

Dus als jullie het leuk vinden help ik graag mee!


Update:
Werk ook veel met NFC dus als jullie iets willen testen met nieuwe kaarten of wearables let me know 🙂.
Zo heb ik zelf al NFC chips gemaakt en smart home applicaties gekoppelt.
Reputatie 2
Ik meld me graag aan!
Excuses voor de late reactie mensen, dit topic is mij even ontschoten!

@Werner2 en @Rein Jonkman Ik heb jullie beide toegevoegd om mee te denken met de NS App, jullie hebben nu toegang tot de topics gerelateerd daaraan! Rein Jonkman, ik heb jouw feedback ook meteen even gekopieerd naar het relevante topic en je daarin getagd!

@uhm.daniel en @Chris2511 Ik heb jullie beide toegevoegd aan het testteam voor de App, als aan het Testpanel om mee te denken met e-mails en dergelijke!
Hoi, ik doe graag mee, ook met de apps!
Hoi mcreal,

Ik zal @Stijn NS even zeggen dat je ook graag meedoet! 😀
Ik heb je bij deze toegevoegd @mcreal! Je hebt nu toegang tot de relevante categorieën! 🙂
Ik wil graag meedenken, ook voor de apps.
Ik heb je bij deze aangemeld voor beide opties, @AadS!
Reputatie 1
Ik wil graag meedoen, ook voor de apps.
Ik wil graag meedoen, ook voor de apps.
Toegevoegd! 🙂
Ik wil me graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën.
Ik wil me graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën.
Bij deze toegevoegd!
Hoi allemaal ,
Ik wil me ook graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën
Hoi allemaal ,Ik wil me ook graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën
Done!

Hoihoi! 

 

Het lijkt mij een grote eer om mee te denken, en uiteraard apps uit te testen voor het Community Testpanel. 

 

Groetjes,

Symon

Reageer