Sticky

NS Community Testpanel: meld je aan!


Hoe kunnen we onze e-mails duidelijker maken? Wat spreekt jou het meeste aan? Welke aanbiedingen zijn wel en welke niet interessant? Wat vind je van de nieuwe update in de Reisplanner? En wil jij onze apps testen?

De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij jullie hebben we immers al veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd.

 

 

Jouw mening telt dus!


Ben jij een kritische reiziger die op een positieve manier wil meedenken over dit soort vragen? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Ben je behalve nieuwsgierig ook digital-minded? Vind jij het leuk om apps te testen met als doel om deze te verbeteren? Dan nodigen we je graag uit ook de apps van ons innovatielab (M-lab) te testen. Wie weet wordt jouw idee meegenomen in de volgende release!

Kan ik me hiervoor aanmelden?
Jazeker! Wil jij ons wel coachen? Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank. Vermeld ook even of je ook mee wil denken over onze apps.

Edit:

Dag allemaal!

Je ontvangt geen uitnodiging, maar je krijgt toegang tot een besloten deel van de Community.
Als je naar de hoofdpagina gaat en je scrollt helemaal naar beneden, zie je het staan.

 

 

 

 


226 reacties

Ik zou me ook graag willen aanmelden!

In een eerdere fase zat ik in de Google+ testgroep voor de Android apps en de NS website. Zie mijn melding van gisteren over een vermoedelijke bug in de NS website.

Ik doe graag weer mee voor deze zaken - het testpanel klinkt ook goed dus doe die er ook maar bij ….

Je bent inmiddels toegevoegd, Plannert!

In een eerdere fase zat ik in de Google+ testgroep voor de Android apps en de NS website. Zie mijn melding van gisteren over een vermoedelijke bug in de NS website.

Ik doe graag weer mee voor deze zaken - het testpanel klinkt ook goed dus doe die er ook maar bij ….

Kan je nog steeds aanmelden voor het testpanel en de app?

Zo ja, dan graag!

Je hebt bij deze toegang tot beide categorieën, Martijn.!

Ik zal @Stijn NS  weer even vragen de mensen toe te voegen waar de wens bestaat! 

Reputatie 1

Kan je nog steeds aanmelden voor het testpanel en de app?

Zo ja, dan graag!

dankje wel stijn

Ik heb jullie bij deze toegevoegd, HermanEvers en Treinfan jordi!

ik wil mee doen met hett test panel en de app

Ik wil me graag aanmelden voor beide test panels. Dit vanwege mijn (ervarings)expertise op het gebied van inclusie/ toegankelijkheid voor reizigers/ personen met een beperking. Bij ProRail in Utrecht ben ik bekend; dit omdat ik gedurende 8 jaar hen geadviseerd heb in het toegankelijk(er) maken van zo’n 410 NS- stations in Nederland voor persoenen met een visuele beperking.

Ik heb je bij deze toegevoegd, bart.mestrom!

Ik ben intussen een van de apptesters, dus ik meld mij bij deze ook aan :)

Ik wil graag deelnemen aan het testprogramma!!! Ook wil ik graag meedenken aan apps!!!

Ik heb je bij deze toegevoegd!

Ik wil graag deelnemen aan het testprogramma!!! Ook wil ik graag meedenken aan apps!!!

Ik wil mij wel aanmelden

Je zit erbij!

Ik wil mij wel aanmelden

 

Ik doe graag mee 🙂 ook voor app’

Ook ik doe graag mee! Ook voor apps

Ik heb jullie beide toegevoegd!

Ook ik doe graag mee! Ook voor apps

Ik doe graag mee :-) ook voor app’s

 

 

Thx👍🏼

Ik meld me graag aan. 

Done! :thumbsup:

Ik meld me graag aan. 

Ik zou trouwens wel graag willen inschrijven voor alles in het testpanel!

Ik heb je toegevoegd, Ian M.! Je hebt nu toegang tot beide Testpanel categorieën!

Goh, Verbazingwekkend!

Stel je werkt bij de NS, en je werk is om alles zo goed mogelijk te laten draaien. Daar word je goed voor betaald. Maar kennelijk doe je iets niet goed, maar dat los je op door klanten (onbetaald) om raad te vragen??? Is dit een manier om klanten het idee te geven dat ze er toe doen? zodat de bullshit banen bij de NS gewoon door kunnen blijven bestaan?

Vriendelijke groeten

Ik vind dit niet echt een fijn bericht, wees blij dat ze vragen wat hun klanten denken over positieve oplossingen, ik weet zeker dat veel mensen het ook leuk vinden om te doen, niet nodig om zo’n provecerende bericht te sturen.

Ik zou trouwens wel graag willen inschrijven voor alles in het testpanel!

Goh, Verbazingwekkend!

Stel je werkt bij de NS, en je werk is om alles zo goed mogelijk te laten draaien. Daar word je goed voor betaald. Maar kennelijk doe je iets niet goed, maar dat los je op door klanten (onbetaald) om raad te vragen??? Is dit een manier om klanten het idee te geven dat ze er toe doen? zodat de bullshit banen bij de NS gewoon door kunnen blijven bestaan?

Vriendelijke groeten

Reageer