NS Community Testpanel: meld je aan! | NS Community

NS Community Testpanel: meld je aan!


Aanpassing November 2020

Het testpanel op de NS Community is helaas met pensioen gegaan. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Indien je toch graag mee zou willen denken met van alles en nog wat, kun je tegenwoordig terecht bij het NS Panel! Meer informatie hierover kun je hier vinden.

 

Hoe kunnen we onze e-mails duidelijker maken? Wat spreekt jou het meeste aan? Welke aanbiedingen zijn wel en welke niet interessant? Wat vind je van de nieuwe update in de Reisplanner? En wil jij onze apps testen?

De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij jullie hebben we immers al veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd.

 

 

Jouw mening telt dus!


Ben jij een kritische reiziger die op een positieve manier wil meedenken over dit soort vragen? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Ben je behalve nieuwsgierig ook digital-minded? Vind jij het leuk om apps te testen met als doel om deze te verbeteren? Dan nodigen we je graag uit ook de apps van ons innovatielab (M-lab) te testen. Wie weet wordt jouw idee meegenomen in de volgende release!

Kan ik me hiervoor aanmelden?
Jazeker! Wil jij ons wel coachen? Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank. Vermeld ook even of je ook mee wil denken over onze apps.

Edit:

Dag allemaal!

Je ontvangt geen uitnodiging, maar je krijgt toegang tot een besloten deel van de Community.
Als je naar de hoofdpagina gaat en je scrollt helemaal naar beneden, zie je het staan.

 

 

 

 


237 reacties

De meeste topics die er nu staan zijn al vrij oud, waarbij eventuele feedback momenteel niet meer nodig is, maar dat is inderdaad wel de kern. :)

Reputatie 7
Badge +3

Als ik daar op klik, dan kom ik in allerlei discussies. Is het de bedoeling dat ik een vraag aanklik, lees wat er allemaal geschreven is en eventueel iets aanvul?

Ja :slight_smile:

Zie bovenaan:

Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Reputatie 2

Op de voorpagina van de Community, nadat je bent ingelogd, scrol je iets naar beneden tot je bij de ‘Community testpanel’ komt. Jij zult dan enkel de ‘Denk mee!’ categorie zien.

 


Als ik daar op klik, dan kom ik in allerlei discussies. Is het de bedoeling dat ik een vraag aanklik, lees wat er allemaal geschreven is en eventueel iets aanvul?

Op de voorpagina van de Community, nadat je bent ingelogd, scrol je iets naar beneden tot je bij de ‘Community testpanel’ komt. Jij zult dan enkel de ‘Denk mee!’ categorie zien.

 

Reputatie 2

Je hebt bij deze toegang tot de betreffende categorie, mariekewandel!


Hoe kom ik daar?

 

Je hebt bij deze toegang tot de betreffende categorie, mariekewandel!

Reputatie 2

Ik meld mij graag aan voor het “mee denken", niet voor de apps.

Ik zal dit allemaal meenemen, maar dit topic gaat wel over iets anders. Alsnog bedankt voor de feedback, Marjon_.

Kreeg vandaag een mail: Dank je wel dat je mee hebt gedaan aan de pilot Trein Veilig Service. Je hebt minder dan 8 reizen geregistreerd en gemaakt.

Heeft het zin gehad dat ik reizen geregistreerd heb en de dag erna weer geannuleerd? Wordt daarnaar gekeken? Vaak werd ik eerder wakker dan gepland en pakte ik een eerdere trein. Als ik op kantoor was voordat het geplande ritje was afgelopen, annuleerde ik dat ritje alsnog. Ik heb met deze test meegedaan omdat ik bewust zonder smartphone leef en me zorgen maak dat deze reserveringen verplicht gaan worden, waardoor mensen als ik de trein uitgejaagd worden. Ik hoop dat bij het evalueren van de pilot ook gekeken wordt naar de geannuleerde ritjes, en naar de periode tussen aanmelden en reizen. Want als iedereen met een smartphone zich aanmeldt vlak voor-ie de trein inspringt, wat is dan de toegevoegde waarde boven de OV-registratie die er al is?

 

Ik heb je toegevoegd, Sjenet!

Dank je wel!

Ik heb je toegevoegd, Sjenet!

Ik zou me ook graag willen aanmelden!

In een eerdere fase zat ik in de Google+ testgroep voor de Android apps en de NS website. Zie mijn melding van gisteren over een vermoedelijke bug in de NS website.

Ik doe graag weer mee voor deze zaken - het testpanel klinkt ook goed dus doe die er ook maar bij ….

Je bent inmiddels toegevoegd, Plannert!

In een eerdere fase zat ik in de Google+ testgroep voor de Android apps en de NS website. Zie mijn melding van gisteren over een vermoedelijke bug in de NS website.

Ik doe graag weer mee voor deze zaken - het testpanel klinkt ook goed dus doe die er ook maar bij ….

Kan je nog steeds aanmelden voor het testpanel en de app?

Zo ja, dan graag!

Je hebt bij deze toegang tot beide categorieën, Martijn.!

Ik zal @Stijn NS  weer even vragen de mensen toe te voegen waar de wens bestaat! 

Reputatie 2

Kan je nog steeds aanmelden voor het testpanel en de app?

Zo ja, dan graag!

dankje wel stijn

Ik heb jullie bij deze toegevoegd, HermanEvers en Treinfan jordi!

ik wil mee doen met hett test panel en de app

Ik wil me graag aanmelden voor beide test panels. Dit vanwege mijn (ervarings)expertise op het gebied van inclusie/ toegankelijkheid voor reizigers/ personen met een beperking. Bij ProRail in Utrecht ben ik bekend; dit omdat ik gedurende 8 jaar hen geadviseerd heb in het toegankelijk(er) maken van zo’n 410 NS- stations in Nederland voor persoenen met een visuele beperking.

Ik heb je bij deze toegevoegd, bart.mestrom!

Ik ben intussen een van de apptesters, dus ik meld mij bij deze ook aan :)

Ik wil graag deelnemen aan het testprogramma!!! Ook wil ik graag meedenken aan apps!!!

Ik heb je bij deze toegevoegd!

Ik wil graag deelnemen aan het testprogramma!!! Ook wil ik graag meedenken aan apps!!!

Reageer