Ongewenste e-mails bij nieuwe reacties

• 14 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Sinds deze nieuwe NS community in gebruik genomen is krijg ik regelmatig ongewenste e-mails met updates over reacties die geplaatst zijn in een onderwerp waar ik actief in ben geweest. In de instellingen van het forum heb ik de optie om updates te ontvangen ook uitgezet, maar de software respecteert deze instellingen blijkbaar niet. Aangezien ik de NS geen toestemming heb gegeven mijn e-mailadres hiervoor te gebruiken wil ik dat dit stopt.

5 reacties

Reputatie 5
Dat is opmerkelijk, Bemined!

Je hebt dus zowel het ontvangen van de updates van favorieten, als het toevoegen aan favorieten uitstaan, en dit probleem speelt dus al sinds de nieuwe Community?
En merk je dit dan ook bij elk topic en elke reactie?
Jup, da's net als bij mentions, die mails kan je niet uitzetten. Zelf filter ik alle mail vanaf forum@ns.nl en community@ns.nl weg om die reden. Bijzonder irritant.
Dan ben ik bijzonder. Ik krijg geen mails, tenzij ik specifiek gelinkt ben of een PB krijg. Ik krijg geen mails van topics waar ik op reageer.
Mailtjes bij updates van favorieten krijg ik momenteel ook niet, dat lijkt goed te gaan. Het meest storende zijn de berichten bij @mentions, de map waar alle gefilterde zooi in komt staat er vol mee.

We hebben even contact gehad met Insided en hier wordt aan gewerkt. Vanaf begin 2019 zullen hierin meer mogelijkheden zijn.

Reageer