beantwoord

Profielnaam wijzigen?

• 13 February 2016
  • 7 reacties
  • 256 Bekeken

Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn profielnaam kan wijzigen? Ik vind van alles op de pagina 'instellingen' en op mijn profielpagina maar nou net niet die mogelijkheid .....
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 February 2016, 20:45

Bekijk origineel

7 reacties

Alleen een moderator kan dat. Of dat vanavond nog lukt durf ik niet te zeggen.
Dank je janjan. Heeft geen haast maar het is misschien toch verstandiger met een alias op internet bezig te zijn.
Beste frankbraakman,

Dat kunnen wij voor je regelen. Je mag mij een privebericht sturen met de profielnaam waarin je het wilt wijzigen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.

Edit: Je profielnaam is inmiddels aangepast.
profielnaam aanpassen.
Ook ik wil graag mijn profielnaam wijzigen. Bij wie moet ik zijn.?
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet mogelijk dat zelf te doen en meestal ook ongewenst in de discussies. Je kunt het in dit topic vragen en dan kan een moderator het oppikken. Die zijn er niet altijd en mogelijk morgen pas weer.

Zij nemen dan contact met u op. Het kan wel problemen opleveren met de notificaties in de mail. Ik krijg bijvoorbeeld nooit een mail dat ik een vraag goed heb beantwoord. Voor mij overigens geen ramp, want ik ben hier redelijk vaak.
Ronald, wil je mij via een privébericht je gewenste gebruikersnaam sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Update: Ik heb inmiddels de gebruikersnaam van Ronald aangepast. 🙂

Reageer