respect voor conductrice

• 12 december 2019
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 1

Gisterenmiddag zat ik in de trein van Dordrecht naar Arnhem toen bij het uitstappen in station Breda een reizigster een hartinfarct kreeg. Ik heb diep respect voor de conductrice die onmiddellijk reageerde en na afloop het ook nog kon opbrengen om ondanks dat zij zelf ook nog vol adrenaline zat,de reizigers die getuige waren en daar behoefte aan hadden, hulp aanbood. De trein had inmiddels 20 minuten vertraging opgelopen. Er is veel kritiek op NS bij vertragingen (ook door mij)  maar soms kunnen ook zij hier niets aan doen. Ik hoop dat het slachtoffer dit heeft overleefd. Ik wens alle medewerkers van NS goede feestdagen toe.

2 reacties

Reputatie 7

Had het verhaal inderdaad meegekregen omdat er ook medewerkers van V&S bij betrokken waren. Het is iets waar je hoopt nooit tegen aan te lopen tijdens een dienst, maar je moet wel handelen als het gebeurd. Bedankt voor de aardige woorden ;)

Badge

Hoi Wim Tromp, welkom op de NS Community. 

Dit is een behoorlijk heftige situatie. Fijn om te lezen dat de conductrice onmiddellijk ingreep en achteraf ook hulp aanbood! Dankjewel voor het delen van dit verhaal en ik wens je ook alvast fijne feestdagen toe! 

Reageer