Sticky

Speel mee voor ranks en badges op het NS Serviceforum!

Toon eerste bericht

131 reacties

Wat gek, ik ga dit even laten uitzoeken!
Was mij ook al opgevallen. Heel apart......
https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/dagretour-26097/index1.html#post160579
Reputatie 3
NS medewerker ?
+ NS medewerker :?
Ik denk dat de rangorde is:

Op het juiste spoor
Intercity
Reisadviseur*
Reisadviseur** (?)
Reisadviseur*** (?)
Reisadviseur****
Reisleider*
...

Maar als dat niet zo is, ondersteunt dat slechts het punt dat ik eerder in dit topic maakte.

Koploper*
Scherp gezien janjan 🙂
Jaja..
Reputatie 7
Badge +4
Grapjas!
Euhhh, die is apart.....
Hoe zit dat toch met die badges :?
Sfeerkoning...🆒
De knop lijkt weer een 'beetje' te werken..:8 Maar Sfeerkoning? Best rap 🙂 Is daar een opleiding voor? Of misschien een boekje?

Dat geeft de onzin van het hele badges verhaal prima weer, dat iemand na 2 reacties (die ik zeker niet zonnig wil noemen) Sfeerkoning kan worden :D

Toch interessant, dat je je met één topic al sfeerkoning mag noemen... 😉
Nieuw profiel aanmaken dan maar, nu met foto 😃
Ik zou eerder denken dat de Sfeerkoning-badge wordt gegeven aan iemand die vóór het aanmaken van zijn eerste topic een profielfoto instelt.

jammer. valt me tegen..... 🙂
Ik zou eerder denken dat de Sfeerkoning-badge wordt gegeven aan iemand die vóór het aanmaken van zijn eerste topic een profielfoto instelt.
Helpt dit?
Helemaal gelijk, na 1 topic openen.

Zal wel aan de foto liggen 😃
Welnee macca728, die totale willekeur maakt het juist spannend....
Het was trouwens na het openen van één topic. De reactie was na het verwerven van de Sfeerkoning-badge.
Sfeerkoning...🆒

De knop lijkt weer een 'beetje' te werken..:8 Maar Sfeerkoning? Best rap 🙂 Is daar een opleiding voor? Of misschien een boekje?

Dat geeft de onzin van het hele badges verhaal prima weer, dat iemand na 2 reacties (die ik zeker niet zonnig wil noemen) Sfeerkoning kan worden 😃
Reputatie 7
Badge +4
Merkwaardig: Likes kunnen ook weer verdwijnen. Ik neem aan dat dit gebeurt als het bericht achteraf verbeterd of aangevuld wordt. Het zou wel erg rigide zijn als insteek. Wie een like krijgt mag het bericht niet meer veranderen.
Sfeerkoning...🆒

De badges knop werkt nog steeds NIET!. Jammer.
Wederom: Check! 😞
Nee de Toon Meer knop bij de Badges verdwijnt als je op hem 1 of 2x klikt in het luchtledige :D

Bij uitgereikte badges dus.
Zoiets bedoel je 🆒

Reageer