Sticky

Speel mee voor ranks en badges op het NS Serviceforum!

Toon eerste bericht

131 reacties

Kleine aanvulling :

Alleen bij Badges werkt Toon Meer nog niet, daar krijg je alleen de laatste 10 te zien.

https://forum.ns.nl/badges

Er zijn meer dan 10 badges uitgereikt. maar de knop Toon Meer verdwijnt simpelweg.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kom op de Mac zowel met Safari als Firefox tot 19 dagen geleden, ik meende me te herinneren dat dit eerder ook zo was.

Ik lees nu pas je opmerking over het boekenweekgeschenk. Het is dan vol in de trein maar zeker niet ongezellig. Het lezers/cultuurpubliek is niet het beroerdste wat je kunt treffen. NS is terecht sponsor, ik zie veel mensen met een boek of e-reader in de trein. Mooi en passend initiatief van NS. Het sluit aan bij een groot deel van het publiek dat de reistijd op die manier aangenamer doorbrengt.
Check!
Volgens mij werkt de knop weer. Mooi!
Reputatie 6
Badge +1
Bij mij geven IE en firefox onder windows en firefox en opera onder Linux ook hetzelfde probleem.
Internet Explorer vanaf m'n werk PC geeft dezelfde problemen, net effe getest.
Reputatie 7
Badge +4
Heeft iemand met een Mac Parallels of aanverwant draaien en daarop een Windowsbrowser die het wel doet?
Chrome, FF en Safari geven problemen onder OS X.
Safari en Firefox, maar tot nu toe heeft niemand gemeld dat het in enige andere browser wel zou werken.
Bij alle browsers zo te zien, in elk geval werkt het bij Opera, IE en Firefox niet
Bij welke browsers ervaren jullie nog meer dat de knop niet werkt?
Wordt het 'Toon meer' gedoe nog op korte termijn opgelost? Of is dit een complex probleem.
Niet alleen bij i.e 10. Ook bij andere browsers speelt dit probleem.
Eh, inderdaad, daar had ik overheen gelezen. Hoe komen ze bij IE10? - Dat heeft niemand bij de melding over de niet-werkende "Toon meer"-knop genoemd.
Niet alleen bij i.e 10. Ook bij andere browsers speelt dit probleem.
Helder, Pe_pe. Ik zet hem door.
Het gaat om alle knoppen "Toon meer", dus bijvoorbeeld op een gebruikersprofiel onderaan "Activiteiten", maar ook de gelijknamige knop onderaan de badges-pagina. Bij een gebruikersprofiel gaat het inderdaad naar de bovenkant van de pagina en er wordt niet meer getoond. Op de badges-pagina gebeurt er bij mij zelfs helemaal niets als ik er op klik.
Met betrekking tot de problemen met de knoppen, krijg ik de volgende vragen:

"Begrijp ik uit je email goed dat de knoppen nu wel goed zichtbaar zijn maar dat je naar de bovenkant van de pagina gaat in plaats van dat de actie wordt uitgevoerd die bij de knop hoort? En geldt dat voor alle knoppen of alleen de knoppen die je hebt meegestuurd in het screenshot?

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het probleem zich nog steeds voordoet op Internet Explorer 10."

Zouden jullie bovenstaande willen testen? Ikzelf ervaar namelijk geen problemen momenteel.
Ach, vind de desktop versie wel lekker werken, gelukkig doet Stylebot z'n werk weer fantastisch 🙂
Nu nog een instelling om het tonen van die smiley met countertje uit te zetten, heb hem er nu aan mijn kant uit gesloopt. Vind hem erg storend en maak toch geen gebruik van de badges e.d., heb alles uit staan.

In de mobiele versie van het forum worden de spiegeltjes en kraaltjes niet getoond.
Nu nog een instelling om het tonen van die smiley met countertje uit te zetten, heb hem er nu aan mijn kant uit gesloopt. Vind hem erg storend en maak toch geen gebruik van de badges e.d., heb alles uit staan.
Forumleden kunnen via "instellingen" aangeven dat dit niet wordt getoond. Wij hebben hier als moderators ook voor gekozen.
Dat zeg je nog netjes, niet altijd :D

Die badges en ranks waarvan niemand de betekenis weet, zeker de nieuwkomers niet, die hier alleen 1 vraag stellen zijn helemaal net nodig, omdat vrijwel alle forumleden andere forumleden serieus willen helpen.
Reputatie 6
Badge +2
In ieder geval zegt het aantal als goed gemarkeerde antwoorden van moderatoren niet zoveel, omdat het niet altijd een onafhankelijke beoordeling betreft.
Moderators hebben hun badges, ranks en reputatie uitgezet..

Waarom eigenlijk:?
Wat betreft die gekke badge:

"We hebben uitgezocht waar deze extra badge vandaan is gekomen. Bij het activeren van de badges hebben voor ongeveer 10 minuten de default badges aangestaan. Vervolgens zijn de NS-badges geactiveerd en de default badges verwijderd, maar deze user heeft net in deze tijdspanne een van de default badges verdiend. Voor de duidelijkheid: de default badges zijn niet meer zichtbaar en kunnen dus ook niet meer verdiend worden."

Reageer