Ik denk dat er best nog meer te zeggen valt over het onderwerp en ik had graag nog iets gezegd. Helaas is het topic op slot gezet voor verder commentaar. Daarom bij deze nog een paar kanttekeningen.
Het is goed mogelijk dat er een misverstand in het spel was. Tegelijkertijd is al meerdere keren aan NS aangegeven dat wanneer mensen aangeven dat ze hun account willen opzeggen dat onverwijld en zonder opgave van redenen dient te gebeuren. Ik heb best begrip voor de wens van de kant van NS voor een nadere toelichting waarom een forumlid zijn/haar account wil opheffen. Het formuleren van die wens in een antwoord op het verzoek maakt een uiterst ongelukkige indruk op de lezers van dit forum. Het wordt uitgelegd als een voorwaarde om het account verwijderd te krijgen.
Mijn advies is om in het vervolg niet meer op het forum te vragen naar redenen voor de wens een account op te heffen. Mogelijk kan de vraag nog in een privébericht worden gesteld, maar zelfs dat is dubieus.
Persoonlijk zou ik graag de mogelijkheid zien om zelf een account te kunnen opheffen door middel van bijvoorbeeld een knop in je gebruikersprofiel. Dat voorkomt een hoop misverstanden en discussie.
Beste antwoord door Erryt NS
Bedankt voor het signaal, iMark. Ik zorg ervoor dat je deze snel niet meer ziet.
Bekijk origineel