beantwoord

Treinpakkers nabestellen

• 21 juli 2019
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Je kan maar 1 boekje van de trein nabestellen terwijl anderen bij de folders met plastic erom heen 2 ontvangen. Je kan er maar 1 nabestellen
icon

Beste antwoord door Momo 21 juli 2019, 15:03

Er is maar een beperkt aantal envelopjes beschikbaar voor nabestellen en wanneer iedereen er 2 of meer kan bestellen betekent dat dat ze eerder op zijn en mensen achter het net vissen. Wees niet hebberig en gun anderen ook wat.

Ook bij bezorging is het de bedoeling dat er maar 1 per adres in de bus wordt gedaan, maar sommige bezorgers zijn er wat makkelijk in.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi judo Bas, welkom bij onze Community!

Volgens mij baal je een beetje dat je geen twee pakketjes kan nabestellen op één adres. Misschien kun je aan buurman of buurvrouw vragen of zij ook eentje willen bestellen? :)

Ik heb de titel van je topic iets aangepast, zo is de titel naar mijn idee iets duidelijker. Mocht je hier anders over denken hoor ik dat uiteraard graag.
Reputatie 7
Badge +3
Er is maar een beperkt aantal envelopjes beschikbaar voor nabestellen en wanneer iedereen er 2 of meer kan bestellen betekent dat dat ze eerder op zijn en mensen achter het net vissen. Wees niet hebberig en gun anderen ook wat.

Ook bij bezorging is het de bedoeling dat er maar 1 per adres in de bus wordt gedaan, maar sommige bezorgers zijn er wat makkelijk in.
Bedankt voor je toevoeging @Momo!

Reageer