URL gewijzigd - Facebook login werkt niet meer

Dag,

Ik zie een banner over een gewijzigde URL. Tegelijk is het niet meer mogelijk om met FB in te loggen. Ik denk dat dit met elkaar te maken heeft.

10 reacties

Waar probeer je precies in te loggen, Hoekb03? En op wat voor toestel? Mij is de foutmelding volledig onbekend. Wellicht hebben andere forumleden dezelfde ervaring?
Inloggen via Facebook, klinkt alsof inSided niet correct in de Facebook instellingen van de koppeling tussen Facebook en dit forum dat de URL is aangepast.
@Denice NS op mijn Linux PC met Firefox en Chrome maar ook op kantoor onder Windows. Zie ook het antwoord hierboven van @Henk_NL. Ik log nu in met username / password. Gaat ook prima, maar als je FB login aanbiedt zou het natuurlijk gewoon moeten werken. Net gechecked, gaat nog steeds niet goed.
Dankjewel. Net ook even zelf geprobeerd en inderdaad. Het werkt niet. Ik ga onze support afdeling eens vragen hoe dit zit en of dit opgelost kan worden 🙂
Badge +3
Goede catch @Hoekb03,

En voor @Denice NS als je het toch aankaart, kunnen we dan misschien ook inloggen via Twitter (en wellicht Instagram en Google) toestaan?

Werkt hetzelfde als via Facebook (voorheen dus). Geen aparte gebruikersaccount nodig, en je (publieke) social media account/profiel is dan gewoon je inlog.

Zo ben ik hier ook begonnen, super handig maar ik zag het nut er niet zo van in (want als ik mijn FB account zou verwijderen geen toegang meer hier en zo) dus eigen login aangemaakt.

Het is wel enorm drempelverlagend.
Snap ik Robert 🙂 Zodra Support het issue met Facebook heeft opgelost ga ik jouw suggestie op ze afvuren 😃
Badge +3
Snap ik Robert 🙂 Zodra Support het issue met Facebook heeft opgelost ga ik jouw suggestie op ze afvuren :D
Oke top, dat gaat dan ongeveer zo...

En als je dan bijv. Twitter kiest het volgende (zelfde als Facebook dus)...

Maar goed, voor community.ns.nl is de oauth nog (even) stuk dus 😃
Het issue met Facebook zou inmiddels opgelost moeten zijn 🙂
Het issue met Facebook zou inmiddels opgelost moeten zijn :)
Ik had gisteren hetzelfde probleem als TS

Ondertussen kun je met Facebook vanaf je mobiel weer inloggen op het forum.
@Denice NS yep, het werkt weer.

Reageer