Verzoek tot instelling compensatieregeling voor forumleden

  • 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Ter verhoging van de effectiviteit van dit forum en ter compensatie voor de opgelopen frustraties stel ik voor om een compensatieregeling voor forumleden in te stellen.

Deze DVR1AO regeling (Dagje Vrij Reizen 1e klas bij Aangenaaid Oor) zou het mogelijk moeten maken om in een aantal gevallen een dagje vrij reizen in de 1e klas te claimen.

Uitgangspunt is dat de indiener vanuit een constructieve en positieve houding een alleszins redelijke vraag heeft gesteld en binnen een maand één of meerdere van de volgende situaties zich hebben voorgedaan: geen antwoord is ontvangen, een oor is aangenaaid, om de tuin is geleid, aan het lijntje is gehouden, van het kastje naar de muur is gestuurd.

Suggesties voor wijzigingen of verdere uitwerking zijn welkom !

Let wel: dit is geenszins bedoeld als kritiek op de moderatie maar als aansporing voor de NS-organisatie om iets meer medewerking te verlenen en af en toe de confrontatie aan te gaan met betrokken klanten.

3 reacties

Badge +3
Haha, da's wishful thinking natuurlijk 🤣

Al heb ik wel eens (via Twitter) een 1e klas dagkaartje/couponcode gekregen n.a.v. een eigen fout (een bestelling die klaar stond op een automaat, maar die dag niet gereisd).

Géén e-ticket dus!
Reputatie 7
Badge +4
Objectief is alleen de optie dat je geen antwoord hebt ontvangen. De rest is meer, laten we zeggen, een waardeoordeel.

Nou ok, voor de tweede klas dan. 😉
Haha, da's wishful thinking natuurlijk 🤣


Niet helemaal, zal er persoonlijk geen belang meer bij hebben. ☺

Reageer