Kunnen jullie hier naar kijken en mij persoonlijk per e-mail antwoord geven? Aangezien ik vermoedelijk na de volgende time-out van mijn sessie, opnieuw niet meer kan inloggen.
Bedankt.
Beste antwoord door Stijn NS
Update: Ik heb helaas geen reactie meer gekregen van Hatsikidee, dus ik heb mijn vermoeden niet meer kunnen bevestigen.
Voor de meelezers: Het leek erop dat het probleem veroorzaakt werd door de manier waarop er werd ingelogd in de NS Community. Er zijn namelijk drie verschillende manier om een account aan te maken en in te loggen. Via een Facebook account, via een Mijn NS account en door een volledig los Community account aan te maken.
Wanneer er ingelogd wordt via het Mijn NS account, is er geen mogelijkheid om een apart wachtwoord in te stellen voor de NS Community, gezien het gebruikte wachtwoord simpelweg het inloggen van het Mijn NS account is. As oorspronkelijk gekozen is voor deze methode, is het dus belangrijk om ook bij volgende bezoeken in te loggen via het Mijn NS account.