beantwoord

Wegfloepende reacties

• 12 juni 2019
  • 34 reacties
  • 868 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Misschien toch eens vragen om mijn forumnaam te wijzigen naar gekke Henkie? Met momenten dekt dat mijn gevoel beter dan mijn huidige naam.

Wat wil je daarmee zeggen? 🤔
Dat ik me soms afvraag of het wel nut heeft dat ik hier reageer.

Op sommige momenten sta ik niet ver van de vraag "anonimiseer me maar".

Op andere momenten wil ik nog eens wat andere leden in levende lijve zien. Spoorlopen anyone?

Ik dacht dat gekke Henkie een uitdrukking is. Of ben ik daar fout in?

Henk NL,

Je moet dit zeker niet persoonlijk nemen.
Reputatie 7
Badge +4
Wel jammer dat de Beneluxkaart er niet meer is. Die was in België nog langer verkrijgbaar dan in Nederland. Waarom kon een reis van Kleinbettingen naar Arlon niet?
Ik heb geantwoord in https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/internationaal-reizen-kaartjes-chaos-53737#post394667.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kocht ze in Antwerpen altijd aan de internationale balie.

We reageerden allebei even met weghalen. Ik deed dat omdat ik het per ongeluk in het verkeerde topic had geplaatst.
Je moet dit zeker niet persoonlijk nemen.
Nee joh ik plaag je maar 😉
Bedankt voor de aanvullingen! Goede tip, herrie. Ik ga navragen of dit een optie is en of Erryt dit aan zijn case van Thom toe kan voegen. Ik ga deze Community binnenkort namelijk verlaten als moderator (misschien dat ik een privĂ© account aanmaak 😉 ).

Ik wil voor de zekerheid nog wel even zeggen dat het niet tegen jou persoonlijk gebeurt. Het is echt het systeem dat dit doet. Er zijn al wat minder problemen met de filter dan voorheen, maar we moeten de "filterrobot" blijven "opvoeden" door duidelijk te maken dat jij geen spam o.i.d. verstuurt. Wat mij betreft kun je als je dit steeds toch weer merkt, de moderator die op dat moment actief is, een privĂ©bericht sturen (als tussenoplossing) zodat we niet achter de feiten aan lopen. Jij bent zeker gekkie herrie niet 😉.

Ik meld er nu meteen even bij dat ik niet verwacht dat dit binnen een week opgelost is of terugkoppeling komt, maar weet dat het onze aandacht heeft!
Reputatie 7
Badge +4
Soms zou ik willen dat moderatoren eens wat langer bleven, en bij jou is dat zeker het geval!
Dat kan ik begrijpen! Bedankt voor je waardering, Thom 🙂. Erg leuk om dat van jou als super user te horen! Ik heb de 3 nieuwe moderators zelf aangespoord om te solliciteren, omdat ik veel vertrouwen in hun heb en zij ook al een tijdje meedraaien bij NS. De rest van het team is ook erg blij dat zij het geworden zijn, dus dat komt helemaal goed! Ik mag volgende week Rueben inwerken en dat is echt een topper! Fijne avond 🙂!

Reageer