beantwoord

Wegfloepende reacties

• Anonymous
  • 0 reacties
Eerder is gemeld dat de laatste tijd reacties spoorloos verdwijnen. Nog altijd kunnen reacties na te zijn bewerkt ineens wegfloepen. Zou daar (nog) eens naar gekeken kunnen worden omdat dit tot enige ergernis leidt. Alvast bedankt !
icon

Beste antwoord door Emma NS 12 juni 2019, 14:32

Staat genoteerd!
Bekijk origineel

34 reacties

Dat kan ik begrijpen! Bedankt voor je waardering, Thom 🙂. Erg leuk om dat van jou als super user te horen! Ik heb de 3 nieuwe moderators zelf aangespoord om te solliciteren, omdat ik veel vertrouwen in hun heb en zij ook al een tijdje meedraaien bij NS. De rest van het team is ook erg blij dat zij het geworden zijn, dus dat komt helemaal goed! Ik mag volgende week Rueben inwerken en dat is echt een topper! Fijne avond 🙂!
Reputatie 7
Badge +4
Soms zou ik willen dat moderatoren eens wat langer bleven, en bij jou is dat zeker het geval!
Bedankt voor de aanvullingen! Goede tip, herrie. Ik ga navragen of dit een optie is en of Erryt dit aan zijn case van Thom toe kan voegen. Ik ga deze Community binnenkort namelijk verlaten als moderator (misschien dat ik een privé account aanmaak 😉 ).

Ik wil voor de zekerheid nog wel even zeggen dat het niet tegen jou persoonlijk gebeurt. Het is echt het systeem dat dit doet. Er zijn al wat minder problemen met de filter dan voorheen, maar we moeten de "filterrobot" blijven "opvoeden" door duidelijk te maken dat jij geen spam o.i.d. verstuurt. Wat mij betreft kun je als je dit steeds toch weer merkt, de moderator die op dat moment actief is, een privébericht sturen (als tussenoplossing) zodat we niet achter de feiten aan lopen. Jij bent zeker gekkie herrie niet 😉.

Ik meld er nu meteen even bij dat ik niet verwacht dat dit binnen een week opgelost is of terugkoppeling komt, maar weet dat het onze aandacht heeft!
Je moet dit zeker niet persoonlijk nemen.
Nee joh ik plaag je maar 😉
Reputatie 7
Badge +4
Ik kocht ze in Antwerpen altijd aan de internationale balie.

We reageerden allebei even met weghalen. Ik deed dat omdat ik het per ongeluk in het verkeerde topic had geplaatst.
Ik heb geantwoord in https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/internationaal-reizen-kaartjes-chaos-53737#post394667.
Reputatie 7
Badge +4
Wel jammer dat de Beneluxkaart er niet meer is. Die was in België nog langer verkrijgbaar dan in Nederland. Waarom kon een reis van Kleinbettingen naar Arlon niet?
Dat ik me soms afvraag of het wel nut heeft dat ik hier reageer.

Op sommige momenten sta ik niet ver van de vraag "anonimiseer me maar".

Op andere momenten wil ik nog eens wat andere leden in levende lijve zien. Spoorlopen anyone?

Ik dacht dat gekke Henkie een uitdrukking is. Of ben ik daar fout in?

Henk NL,

Je moet dit zeker niet persoonlijk nemen.
Misschien toch eens vragen om mijn forumnaam te wijzigen naar gekke Henkie? Met momenten dekt dat mijn gevoel beter dan mijn huidige naam.

Wat wil je daarmee zeggen? 🤔
@Iris NS,

Dit is niet de eerste keer op mijn 400 berichten en topics dat ik een link in een bericht zet. De link ging zonder de printscreen wel door.

Geen idee waar het aan ligt, maar het is al vaker gebeurt. Het begint licht irritant te worden.

Kunnen leden met meer dan 100 reacties/topics niet op een veilige lijst gezet worden?

@Ferdinand Delasoie,

Rond de tijd dat ik verwijderd werd, werd er een ander forumlid verbannen met dezelfde beginletter in de naam. Ik hou het op een overijverige moderator. 🤔

Misschien toch eens vragen om mijn forumnaam te wijzigen naar gekke Henkie? Met momenten dekt dat mijn gevoel beter dan mijn huidige naam.
Reputatie 7
Badge +4
Oh wat irritant, zeg. Heb je dit via een andere moderator aangekaart, Thom?
Mocht je dit weekend overigens als super user dringend je reactie willen aanpassen, stuur me even een privébericht. Dan pas ik het aan.

Ik het inderdaad bij twee moderatoren aangekaart. Een die er op dat moment was en via Erryt, als wat meer ervaren collega.

De wereld vergaat niet, maar ik vind het wel onhandig. Er is overigens geen echte aanleiding om in te grijpen.

Ik vind het wel storend dat dit soort dingen plotseling kunnen optreden. Het lijkt dat Insided weer eens bezig is. Het attenderen op privéberichten ging ook al niet goed deze week.
Badge +3
Waarschijnlijk een samenwerkingsverband van de vrolijke vrienden Moedwil & Misverstand.
Reputatie 5

Een tijd terug werd ik ook van het forum gegooid. Sivan heeft dit toen ongedaan gemaakt. Ik begin me meer en meer af te vragen of mijn vraag tot reactivering wel een slimme beslissing was.

Mooi is dat. Was dat ook een systeemfout of een overenthousiaste moderator ?
Oh wat irritant, zeg. Heb je dit via een andere moderator aangekaart, Thom?
Mocht je dit weekend overigens als super user dringend je reactie willen aanpassen, stuur me even een privébericht. Dan pas ik het aan.
Badge +3
De laatste dagen kunnen super users na een uur ook niet meer hun eigen topics/reacties bewerken, erg onhandig.

@Thom heeft het al ergens gemeld zei hij, maar het probleem bestaat nog steeds.

herrie, ik heb het hersteld. Ik vermoed dat het niet door de filter heen kwam omdat er links in staan.
Net een deel van een printscreen toegevoegd aan het topic van "slome Thalys".

Mijn reactie zonder printscreen heeft ongeveer 9 minuten online gestaan.

Na het toevoegen van de printscreen krijg ik onderstaande melding.

Moeten de auteursrechten eerst nagekeken worden voor dit terug online mag?

Een tijd terug werd ik ook van het forum gegooid. Sivan heeft dit toen ongedaan gemaakt. Ik begin me meer en meer af te vragen of mijn vraag tot reactivering wel een slimme beslissing was.
Het is natuurlijk niet duidelijk voor jullie welke moderator er actief is. Als dit voorkomt mag je, indien je ziet welke moderator actief is, deze een privébericht sturen. Ik heb de reacties in het topic gezet.
Probleem bestaat al enige tijd, komt met name voor als je een bewerking toepast. Zou iedereen willen aanraden om, zeker bij een lange reactie, de bijdrage te kopieren alvorens te versturen.
Reputatie 5
Ik ben zojuist tegen dit probleem aangelopen bij het geven van een (vrij uitvoerige) reactie op: https://community.ns.nl/abonnementen-2/welk-abonnement-voot-2-maanden-58489#post393953. Is dit te herstellen? Ik heb niet zo'n zin om mijn hele uiteenzetting van mogelijk abonnementen en de bijbehorende kosten voor deze reiziger opnieuw te typen.
Mogelijk waren mijn herinneringen niet geheel vers meer. Ga mij geen moeite doen om het allemaal weer op te zoeken en op te dissen. Excuus, indien dit het geval mocht zijn geweest. Heb er, in dat geval, alle begrip voor.
Badge +3
Ik trek mij uit dit topic terug. Wanneer mijn woorden verdraaid worden, heeft verder praten geen zin.
@iMark
Ah ja, nu begint er bij mij weer iets te dagen. Wil jij niet het liefst de NS tot een marionet van het ministerie transformeren ?

Lijkt mij, bij nader inzien, toch niet zo'n goed idee om daar samen naar toe te gaan 😥

Maar op zich was het toch niet zo gek gedacht om nu de afspraak te plannen, je kunt er maar beter zo vroeg mogelijk bij zijn.

Iets anders:

Zou jij niet vinden dat een forum waarbij het met name zou gaan om wenselijke veranderingen/verbeteringen beter op zijn plaats zou zijn bij een consumentenorganisatie. Het staat voor mij namelijk zo goed als vast dat dit forum daartoe niet geschikt is.
Badge +3
@Perron23
Een aardig idee om al vast te gaan nadenken over de volgende concessieovereenkomst. Tot die tijd zou eens worden kunnen nagedacht over hoe NS te houden is aan de voorwaarden van de lopende overeenkomst.

Een probleem met de concessieovereenkomst is bijvoorbeeld dat er geen concrete afspraken zijn over hoe lopende de overeenkomst kan worden ingegrepen wanneer de concessiehouder zich niet houdt aan de voorwaarden van de overeenkomst. Verder is er weinig concreets op het gebied van bijvoorbeeld een jaarlijkse evaluatie van de prestaties en tekortkomingen.

Ik weet niet of een onderhoud met de huidige staatssecretaris veel zal opleveren. Die is al weer weg tegen de tijd dat de nieuwe concessie (vanaf 2025) ingevuld gaat worden.
Dat is zeker een beter idee en in mijn ervaring ook best realiseerbaar. Zelf heb ik de afgelopen jaren om diezelfde reden een aardig netwerk opgebouwd. Op dit forum heeft in het verleden nog veel meer gelopen, onder andere over Traject Vrij en een transparante prijsberekening daarin. De mensen die de kar daarin trokken zijn inmiddels van het forum verdwenen. Zegt genoeg helaas.

Reageer