''Wijzig tags'' werkt niet

• 27 april 2018
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
201804 27 9:39 tag tags wijzigtag wijzigtags wijzigtagwerktniet zoekeninforum
Bij een door mij gestart topic staat een knop ''Wijzig tags''. Als ik daarop klik kan ik inderdaad een nieuwe tagnaam intypen, maar nadat ik op ''Opslaan'' heb geklikt blijkt er niets veranderd. Dit is bij meerdere browsers zo.

5 reacties

Reputatie 7
Dat is bijzonder, excuses dat ik nu pas aan dit topic toekom.
Ik breng dit onder de aandacht bij de platformbeheerders, om te kijken wat hier misgaat. Even ter controle: bij mijn testtopic zie ik ook geen overzicht van de door mij aangebrachte tags. Waar constateer jij welke tags er aanwezig zijn en welke er dus (niet) zijn toegevoegd na op de knop 'opslaan' te klikken?
Reputatie 6
Badge +2
Dat is bijzonder, excuses dat ik nu pas aan dit topic toekom.
Ik breng dit onder de aandacht bij de platformbeheerders, om te kijken wat hier misgaat. Even ter controle: bij mijn testtopic zie ik ook geen overzicht van de door mij aangebrachte tags. Waar constateer jij welke tags er aanwezig zijn en welke er dus (niet) zijn toegevoegd na op de knop 'opslaan' te klikken?

Ik kan bijvoorbeeld aan dit topic geen tags toevoegen. Verder heb ik als test op https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/poortjes-5356 een tag weggehaald. Dat lukt wel. Het terugplaatsen niet.
Reputatie 6
Badge +2
Het werkt toch. Ik had niet door dat je na het invoeren van de tagnaam eerst op Enter moest drukken en dan pas op Opslaan.

Even ter controle: bij mijn testtopic zie ik ook geen overzicht van de door mij aangebrachte tags. Waar constateer jij welke tags er aanwezig zijn en welke er dus (niet) zijn toegevoegd na op de knop 'opslaan' te klikken?

De tags staan na de topicstart.
Reputatie 7
Ik heb het ook zien staan. Het werkt dus wel als ik je goed begrijp?
Reputatie 6
Badge +2
Het werkt dus wel als ik je goed begrijp?
Ja, dit feature is wat mij betreft toch prima in orde.

Reageer