Your post will be published after a review by our moderators.

• Anonymous
  • 0 reacties
Waarom moet een reactie van mij eerst via het moderatieteam?

11 reacties

Reputatie 7
Volgens mij ben je al vaak genoeg gewaarschuwd voor het type reacties dat je continu geeft. Dit zal daar wel een consequentie voor zijn. Maar het lijkt me dat je dat het best met hun kunt bespreken.
Enige wat ik nog kan bedenken is dat je het spamfilter triggert met linkjes + een andere variabele die voor andere forumleden niet geldt. Schreef je niet eerder eens actief VPN-tunnels te gebruiken? Kan me voorstellen dat vage IP-space + linkjes een reden is.

Anders klinkt het idd alsof je op een moderatiestand staat en je berichten eerst goedgekeurd moeten worden. Maar dan hoop ik toch dat je daar bericht over hebt gekregen van een moderator.
Enige wat ik nog kan bedenken is dat je het spamfilter triggert met linkjes + een andere variabele die voor andere forumleden niet geldt. Schreef je niet eerder eens actief VPN-tunnels te gebruiken? Kan me voorstellen dat vage IP-space + linkjes een reden is.

Anders klinkt het idd alsof je op een moderatiestand staat en je berichten eerst goedgekeurd moeten worden. Maar dan hoop ik toch dat je daar bericht over hebt gekregen van een moderator.

IP reeks zou kunnen, maar dan kan het filter ook beslissen op basis van account. Denk meer dat Slidestops verklaring juist is. Een moderator kan uitsluitsel geven.
Denise gaf volgens mij eerder in het feedbacktopic aan dat de reacties in de lijst van het spamfilter komen, vandaar het vermoeden.

Maar we kunnen het eens proberen.

Een leuk linkje hier.

Naar ProRail.

En dat vanaf een Portugese SIM.
Ben wel superuser natuurlijk 🤣
Reputatie 7
Badge +4
Deze vraag hoort u aan de moderatoren te stellen. Anderen hoeven hierin door u niet betrokken te worden.
Badge +3
Heb die melding ook wel eens gehad. Gewoon een keer pagina verversen en hij staat er alsnog gewoon.
Ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook (af en toe) ervaren.
Heb die melding ook wel eens gehad. Gewoon een keer pagina verversen en hij staat er alsnog gewoon.
Als ik de pagina ververs, krijg ik de melding dat het bericht al een keer is geplaatst
(Maar dat het dus blijkbaar nog ergens hangt voor een review door de moderator).

Het meest irritante is, dat je niet eens meer bij je eigen bericht kunt komen,
zodat je ook niet eens meer iets kunt bijschaven aan de opmaak van je bericht.
Reputatie 6
Badge +2
Ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook (af en toe) ervaren.
201805 28 22:50 publishedafterreview

Ja, ik het ook een paar keer gehad, zie onder meer https://forum.ns.nl/de-ns-community-61/ns-community-nieuw-jasje-en-nieuwe-naam-48117/index11.html#post325986. Inderdaad superonhandig.
Badge +3
Dan heb ik geluk gehad dat de melding blijbaar toeval was en mijn bericht gewoon geplaatst was dus (de melding over dubbel plaatsen kreeg ik natuurlijk ook, maar het stond er al dus logisch)

Of ik het daarna nog kon bewerken weet ik niet. Volgende keer dat ik de melding krijg eens testen 🙂

Reageer