beantwoord

1,30 extra voor e-ticket?

• 2 juni 2015
  • 8 reacties
  • 377 Bekeken

Op de website zie ik een gele balk staan met daarop de tekst: E-ticket Euro 1,30. Betekent dat dat je 1,30 extra moet betalen als je een e-ticket koopt? Eerst dacht ik dat het de vanafprijs was. Maar verderop onderaan zie ik dat e-tickets vanaf 2,20 zijn. Wat betekent die 1,30 nou? En waarom staat dat daar??
icon

Beste antwoord door marv87 2 juni 2015, 07:56

Ik denk dat de NS zelf vergeten is dat ze geen Etickets meer verkopen voor 40% korting. Want de goedkoopste reis met 40% korting is 1.30.

Alleen een handje vol jaartrajectkaart houders kan nog Etickets kopen met korting.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik denk dat de NS zelf vergeten is dat ze geen Etickets meer verkopen voor 40% korting. Want de goedkoopste reis met 40% korting is 1.30.

Alleen een handje vol jaartrajectkaart houders kan nog Etickets kopen met korting.
Reputatie 6
Badge +2
Deze tekst op https://www.ns.nl/producten/producten/p/e-ticket klopt inderdaad helemaal niet. Er staat niet eens bij "vanaf", dus er wordt in feite beweerd dat dit de vaste prijs is, onafhankelijk van het traject.
Oh nou, ik kan gewoon een E-ticket met 40% korting kopen hoor. Want ik heb een voordeelurenkaart/Dalurenkaart.
Ja, precies, dat was ook een gedachte die bij mij kwam. Vreemd hoor. Zouden ze de sites niet door onbevangen reizigers laten testen?
Oh nou, ik kan gewoon een E-ticket met 40% korting kopen hoor. Want ik heb een voordeelurenkaart/Dalurenkaart.

Helaas mag u dergelijke e-tickets met korting niet gebruiken. Deze worden nog slechts verkocht voor mensen met een jaartrajectkaart (niet meer te bestellen) en een grensabonnement.
Reputatie 6
Badge +2
Zie ook https://forum.ns.nl/overige-producten-6/web-pagina-e-ticket-14851.
Hoi Marietsjen en Dennis,

Goed gezien, ik heb meteen de vraag uitgezet om dit aan te passen. Het is nu nogal vaag, dat ben ik met jullie eens.
Update: de website is aangepast. Het bedrag is weggehaald en de AVR is geupdate. Bedankt voor jullie signaal!

Reageer