Ik wilde vandaag inchecken met mijn 1 Dag Trein Vrij kaart, geldig t/m 31/12/2015. Maar het poortje meldde: in/uit checken niet mogelijk. Alle NS medewerkers/conducteurs die ik heb gevraagd wisten me alleen te vertellen dat het kaartje ofwel 19 december is verlopen, ofwel 19 december is gebruikt. Aangezien het kaartje bij mij thuis lag is deze zeker niet gebruikt. Op de kaartautomaat nog gekeken of ik transacties kon vinden, ook niet. Dus ik denk dat deze inderdaad verlopen is? Raar, aangezien er toch echt 31.12.2015 op staat. Indien deze echt verlopen is, is er een foutieve datum op geprint. Waar kan ik dan terecht om alsnog een werkend kaartje te ontvangen?
icon
Beste antwoord door LiekeEgbers 22 december 2015, 10:58
Bedankt voor de reacties! Vanochtend het defecte kaartje kunnen omwisselen voor een werkende NS dagkaart!:)
Bekijk origineel