beantwoord

€19 actie

  • 8 februari 2020
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Als ik een actie van het dag had gekocht kan ik messchien de datum veranderen? 

icon

Beste antwoord door Thom 8 februari 2020, 11:08

Dat is helaas niet meer mogelijk als u de ticket heeft gedownload. In het onwaarschijnlijke geval dat dat inderdaad niet zo is, kunt u contact opnemen met Klantenservice. Het is niet na te gaan of de ticket is of wordt gebruikt.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat is helaas niet meer mogelijk als u de ticket heeft gedownload. In het onwaarschijnlijke geval dat dat inderdaad niet zo is, kunt u contact opnemen met Klantenservice. Het is niet na te gaan of de ticket is of wordt gebruikt.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 7
Badge +3

Dat is helaas niet meer mogelijk als u de ticket heeft gedownload. In het onwaarschijnlijke geval dat dat inderdaad niet zo is, kunt u contact opnemen met Klantenservice.

Op zich is dat niet zo onwaarschijnlijk. Je kan prima langer van te voren een  tickets bij Actie van de Dag kopen, maar pas later, bv de dag voor de geplande reis of op de dag zelf, de couponcode verzilveren. Helaas zijn er veel mensen die wel al gelijk het ticket verzilveren en dan is wijzigen niet meer mogelijk. 

Reageer