beantwoord

2-1 overgang dagkaart studenten weekproduct

• 27 november 2015
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Hoi,

Ik had iets heel doms gedaan. Ik heb namelijk studenten weekproduct en ik had een 2-1 overgang dagkaart gekocht t.w.v. 25 euro. Dit kon ik natuurlijk niet gebruiken en daarom had ik contact opgenomen met de NS en er werd mij advies gegeven om een brief te sturen naar de klantenservice met de bijgevoegde bankafschrift en NS overzicht uitgeprint bij de balie. Dit heb ik gedaan en ik wacht inmiddels een week op antwoord maar nog geen antwoord gekregen. Dus ik vraag me af hoe het nou zit. Ik heb daarnaast ook geen duidelijk antwoord kunnen krijgen of ik het bedrag nou niet of wel terug kon krijgen.

mvg
Sem ten Wolde
icon

Beste antwoord door Inge NS 30 november 2015, 10:52

De Toeslag 2-1 Dag of Weekenddag is inderdaad te combineren met een 2e klas Studentenreisproduct. Ik wil je voor nu vragen om de reactie van de klantenservice af te wachten. Mocht je een afwijzing krijgen, laat het dan even weten in dit topic. Ik zal je in dat geval alsnog een passende oplossing bieden, aangezien je verkeerd bent geïnformeerd.
Bekijk origineel

5 reacties

NS reageert gewoonlijk pas na vier tot zes weken op post.
Reputatie 1
Vraag me wel af waarom je deze overgangkaart "natuurlijk" niet kon gebruiken. Het studentenreisproduct + 2-1 toeslag is gewoon geldig.
Vraag me wel af waarom je deze overgangkaart "natuurlijk" niet kon gebruiken. Het studentenreisproduct + 2-1 toeslag is gewoon geldig.

Dat is niet waar. Elk NS medewerker zei dat het niet geldig was + na aankoop toen ik incheckte stond er gewoon 2de klas incheck.
Dan hebben die NS medewerkers niet opgelet bij de cursus welke producten de NS verkoopt.
Zie: https://www.ns.nl/producten/toeslagen/p/toeslag-2-1

De dagkaart is ook geldig met een studentenreisproduct. Dat je dit niet ziet bij het inchecken klopt. Het is de NS nog niet gelukt dit te realiseren helaas. Maar dat zou een NS medewerker je zo moeten kunnen zeggen aangezien dit al heel lang bekend is.
De Toeslag 2-1 Dag of Weekenddag is inderdaad te combineren met een 2e klas Studentenreisproduct. Ik wil je voor nu vragen om de reactie van de klantenservice af te wachten. Mocht je een afwijzing krijgen, laat het dan even weten in dit topic. Ik zal je in dat geval alsnog een passende oplossing bieden, aangezien je verkeerd bent geïnformeerd.

Reageer