2 e-tickets gekocht krijg er maar 1 uitgeprint

  • 26 juli 2015
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

2 e-tickets naar Groningen met bijlage La Place koffie etc....ook een taxirit besteld....allemaal correct.
Ben begonnen met de ticket van mijn medereiziger en moest via chrome telkens geboorte info wijzigen....nu krijg ik geen kans om een eigen ticket uit te printen! Telkens een nieuwe bevestiging intikken....maar geen gegevens worden gevraagd.

1 reactie

Welkom op het forum marja en wim!

Ik zou je willen aanraden om hulp te vragen aan onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten, te mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Als je de reis vandaag nog wilt gaan maken, is bellen de snelste optie.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer