beantwoord

2 losse enkeltjes bij Via route?

• 30 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik moet vanuit Etten-leur eerst voor een afspraak naar Utrecht, en aan het einde van de dag naar Assen. Er bestaat helaas geen enkele reis "via" kaartje meer, en de routeplanner geeft aan naar Assen niet via Utrecht maar via Den Bosch te reizen. Klopt het dat ik 2 enkeltjes moet kopen? of is er een (goedkopere) manier. Een enkeltje naar Assen kost 26,30 en als ik 2 enkeltjes moet kopen ben ik 40,10 kwijt. Dat vind ik nogal een groot verschil.
icon

Beste antwoord door Thom 30 oktober 2017, 14:46

Als u buiten de spits kunt inchecken, kunt u het beste bij AH een dagkaart kopen voor € 15,00. Daarmee bespaart u €25,10 en dat is inderdaad nogal een groot verschil ;-)

Het scheelt bovendien veel gedoe. Bedenk wel dat inchecken tijdens de spits onmogelijk is met dit kaartje. U moet mogelijk uw planning wat aanpassen. Met een dagkaart kunt u elke route nemen die u maar wilt. Het is een dag vrij reizen, zo lang u incheckt in de daluren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Als u buiten de spits kunt inchecken, kunt u het beste bij AH een dagkaart kopen voor € 15,00. Daarmee bespaart u €25,10 en dat is inderdaad nogal een groot verschil ;-)

Het scheelt bovendien veel gedoe. Bedenk wel dat inchecken tijdens de spits onmogelijk is met dit kaartje. U moet mogelijk uw planning wat aanpassen. Met een dagkaart kunt u elke route nemen die u maar wilt. Het is een dag vrij reizen, zo lang u incheckt in de daluren.

Reageer