beantwoord

2 x eticket

  • 24 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Hallo, 

 

zojuist heb ik een e ticket gekocht, maar kom ik erachter dat ik er twee heb. 

 

Ik dacht dat de iDeal betaling niet goed gegaan was , dus heb ik een nieuwe besteld . 

Was toch gelukt .. 

kan ik nu geld terugvragen ? 

Hoe doe ik dat ? 

Groet,

 Annelies 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 24 oktober 2019, 17:57

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer