beantwoord

Aangeschafte e-ticket kan ik niet wijzigen.

• 21 mei 2016
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb 14 Mei jl 3 e-tickets aangeschaft. (heel raar kon ik niet 3 tegelijk kiezen, maar moest ik 3 keer opnieuw op de email link klikken en 3 keer apart betalen. Dit was een aanbieding voor 12.50 euro per dagkaart. Nu heb ik er 1 gebruikt en kon deze gelijk op datum zetten. Vandaag wilde ik alvast voor a.s maandag de datum neerzetten en uitprinten. Echter als ik op de link klik die ik via de ontvangen mail ontvangen heb na betaling kom ik op een pagina en kan ik niets wijzigen. Ik heb echt het ticket nodig voor maandag 23 Mei. Ik moet naar een ziekenhuis afspraak. Hoe kan ik mijn betaalde e-ticket alsnog op datum zetten voor 23 Mei?

Ik hoop dat men snel kan reageren.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 22 mei 2016, 10:30

Hallo Gab76, welkom op het Serviceforum.
Ik heb ook via twitter contact met je gehad. Er was iets mis gegaan waardoor het niet mogelijk was de reisdatum of overige gegevens in te vullen. Nadat ik de reisdatum voor Gab76 hebt vastgelegd was het mogelijk om ook de overige gegevens in te vullen. Goede reis morgen.
Bekijk origineel

6 reacties

Volgens dit bericht en verder, moet voor deze actie de juiste datum meteen bij het bestellen worden opgegeven. U zult de e-tickets dus alleen kunnen gebruiken op de datum die u toen hebt opgegeven.
Ik kon de datum later invullen en ook eventueel de naam. Dit was een vaste klanten aanbieding die ik per mail ontvangen heb. Dit staat ook op de pagina waar ik naar verwezen wordt via de link in mijn mail. Maar als ik dan op wijzigen klik geeft het weer een ander scherm maar kan dan alsnog geen datum invullen en zonder de datum in te vullen ook niet een naam neer zetten.
De aanbieding geld nog tot 26 Mei, dus tot dan kan ik de kaarten kopen. Ik heb ff snel weer gekeken en er staat toch echt als ik nu weer een kaart koop dat ik ervoor kan kiezen later de datum en gegevens invullen kan kiezen.
Via twitter contact opgenomen met de klantenservice. 1 Ticket is nu gelukt. De andere komt later als ik een datum heb. Erg fijn dat het voor morgen is opgelost. Tnx!!
Ik heb ook via twitter contact met je gehad. Er was iets mis gegaan waardoor het niet mogelijk was de reisdatum of overige gegevens in te vullen. Nadat ik de reisdatum voor Gab76 hebt vastgelegd was het mogelijk om ook de overige gegevens in te vullen. Goede reis morgen.

Nogmaals dank voor je hulp!! Voor de volgende (laatste) neem ik weer contact op via twitter.

Reageer