beantwoord

Aanvraag passagepassen station

• 17 december 2019
  • 9 reacties
  • 214 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 3 reacties

Twee jaar geleden van de NS zo'n 80 passagepassen voor onze collega's ontvangen. Ons bedrijf is nl pal naast het station Eindhoven gelegen en de werknemers gebruiken dagelijks de stationshal om naar het centrum en vice versa te lopen. De passen verlopen 31 december a.s. en op geen enkele mogelijkheid lukt het me nieuwe passen aan te vragen. Online kan dat alleen voor maximaal 4 personen, heb diverse mailen gemaild, Klantenservice weet het ook niet! Het loket waar de huidige passen vandaan komen schijnt deze passen niet meer uit te geven. Dit is kennelijk uitbesteed maar achter het juiste loket kan ik niet komen. Wie kan me de juiste informatie verschaffen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 17 december 2019, 12:53

Dat verklaart het dan allemaal. Ik stuur je even een privébericht met wat vragen naar persoonsgegevens, zodat ik dit intern door kan zetten. Dan handelt het passagepasloket dit verder af. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nog geen 50 meter verder ligt er een gewone tunnel onder het spoor door. Waarom moeten uw werknemers perse door het station? Het station is primair bedoeld voor reizigers en niet voor passanten die daar niks te zoeken hebben.

In de stationshal tussen de poortjes liggen diverse horecagelegenheden en winkels waar onze werknemers gaan lunchen, boodschappen doen etc.

Voor lunchen en winkelen kunnen medewerkers beter hun eigen OV-chipkaart gebruiken. Wanneer ze binnen het uur weer uitchecken wordt er niks afgeschreven en telt dit ook als passage. Het kan dus goed zijn dat ze niet automatisch worden verlengd omdat ze dus gebruik kunnen maken van de tunnel. Servicemedewerkers van de winkels en vervoerders op het station dienen deze passagepassen namelijk te gebruiken. Heb je het wel via deze link gedaan?

Beste Laura,

Via die link heb ik het al wel 3 x geprobeerd, zonder resultaat.

Niet iedereen bij ons heeft een OV-chipkaart en velen van ons lunchen graag en snel in de stationshal en doen daar ook hun boodschappen. Om naar de Jumbo te gaan is de snelste weg via de stationshal. Als je via de tunnel zou lopen is het een hele grote omweg.  Dat slokt bijna de tijd van de lunchpauze helemaal op!!!!

Reputatie 7
Badge +3

In de stationshal tussen de poortjes liggen diverse horecagelegenheden en winkels waar onze werknemers gaan lunchen, boodschappen doen etc.

Dat is niet wat u oorspronkelijk schrijft. U heeft het daar over medewerkers die door het station lopen om naar de binnenstad te gaan.

Heb jij de passen aangevraagd? Alleen de houder/aanvrager van de passen, die bekend zijn bij NS, krijgen tegen de verlooptijd een brief/e-mail hoe je kunt verlengen.

Laura,

Nee ik heb ze niet aangevraagd maar mijn voorgangster  in deze functie die inmiddels uit dienst is.  En haar emailadres bestaat niet meer, maar als daar naartoe gemaild is, is er een melding gemaakt dat dat emailadres niet meer bestaat. Ik beheer nu het NS-account wat wij als bedrijf hebben (o.a. ook vele NS businesscards).

Dat verklaart het dan allemaal. Ik stuur je even een privébericht met wat vragen naar persoonsgegevens, zodat ik dit intern door kan zetten. Dan handelt het passagepasloket dit verder af. 

Ik heb vernomen dat TS de passagepassen binnen heeft! Goed nieuws! Dan sluit ik dit topic af. :)

Reageer