beantwoord

"Aanvragen restitutie bij vergeten check in / check uit" - Technische problemen

• 2 september 2018
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik krijg de volgende foutmelding na het invullen van mijn gegevens

"Er zijn technische problemen Probeert u het later nog eens."

Wat kan er mis zijn? Ik heb deze week elke dag vele malen geprobeerd.

Dankjewel
icon

Beste antwoord door Miriam NS 3 september 2018, 11:10

Hallo Zoide, welkom op onze Community!

Dat is vervelend! Als ik het goed begrijp probeer je dit via je Mijn NS account in orde te maken. Voor zover ik weet is er op het moment geen storing. Je kunt ook even kijken het via uitcheckgemist.nl wel lukt.

Je zou eventueel even contact op kunnen nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar dit kan ook via Facebook of Twitter.

Laat je even weten als het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Dat is vervelend! Als ik het goed begrijp probeer je dit via je Mijn NS account in orde te maken. Voor zover ik weet is er op het moment geen storing. Je kunt ook even kijken het via uitcheckgemist.nl wel lukt.

Je zou eventueel even contact op kunnen nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar dit kan ook via Facebook of Twitter.

Dank je! Het werkte uiteindelijk via Mijn NS. Houd er rekening mee dat het mislukt is via NS Extra en via https://www.uitcheckgemist.nl/.
Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is, Zoide!
Hmm, dit is heel vreemd... Eerst kreeg ik het volgende:

"Hieronder vindt u een overzicht van uw aanvraag voor restitutie van te veel betaald instaptarief na een vergeten check in/uit. U ziet hier ook welk bedrag u na controle van de gegevens van ons terugkrijgt. Dit bedrag zal worden overgemaakt op rekeningnummer XXXXXXX ten name van XXXXXX.
Kaartnummer:
XXXX XXXX XXXX XXXX

Datum gemaakte reis met vergeten check in/uit:
18 augustus 2018

Beginstation:
Leiden Centraal

Eindstation:
Schiphol Airport

Klasse:
2e klas

Ingehouden instaptarief:
€ 10,00

Prijs van uw treinreis:
€ 3,50

U ontvangt van ons:
€ 6,50"

Maar toen ontving ik het volgende:

"U heeft bij ons een aanvraag ingediend voor restitutie van te veel betaald instaptarief na een vergeten check in/uit. Op basis van de door u opgegeven gegevens hebben wij de onderstaande volledige reis in onze administratie gevonden. Omdat er derhalve geen sprake is van een ontbrekende check in/uit, kunnen wij niet ingaan op uw verzoek tot restitutie."

Wat zou er mis kunnen zijn?
Het kan zijn dat er alsnog een volledige reis is gevonden in ons systeem, zoals het mailtje aangeeft. Je kunt het beste contact zoeken met onze Klantenservice via de Live Chat of Social Media. Via die kanalen kan een collega meekijken met je en eventueel de restitutie alsnog goedkeuren.

Reageer