beantwoord

abonnement ov-fiets

ik heb een abonnement aan mijn ov kaart proberen te koppelen, rond 22 mei en kreeg op 29 mei een mail dat door een storing het niet is gelukt, zou weer een mail krijgen wanneer het is gelukt, nog steeds wacht ik, maar wil woensdag graag een fiets huren.
hoe nu verder? en heb de klantenservice en het speciale ov-fiets nummer al gebeld kom er niet verder mee
icon

Beste antwoord door Leny NS 2 juni 2014, 15:20

Joke, welkom op het forum. Ik heb het voor je nagevraagd en we hebben nog steeds een storing. De storing is bekend en we zijn er mee bezig. Hopelijk is de storing snel verholpen. De afdeling OV-fiets kan je alleen per e-mail bereiken. Je ontvangt binnen 5 werkdagen antwoord. (info@ov-fiets.nl)
Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Joke, welkom op het forum. Ik heb het voor je nagevraagd en we hebben nog steeds een storing. De storing is bekend en we zijn er mee bezig. Hopelijk is de storing snel verholpen. De afdeling OV-fiets kan je alleen per e-mail bereiken. Je ontvangt binnen 5 werkdagen antwoord. (info@ov-fiets.nl)
Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'
Ik heb exact de zelfde problem als Joke. Ik krijg ook geen feedback aan mijn Emails. Wat is het special Ov fiets telefoonnummer ? Bedankt.
Reputatie 2
Zoals leny ns aangaf. deze afdeling kan alleen per e-mail bereikt worden
Ook ik heb een abonnement voor de OV-fiets afgesloten, op 24 mei jl. waarmee ik GELIJK een fiets zou kunnen huren. Op 29 mei kreeg ik een email dat er een storing was, waardoor mijn abonnement nog niet werkte. Ik baalde enorm, want ik moest op 31 mei een fiets hebben om 's nachts naar mijn logeeradres in Leiden te kunnen komen na de nacht van de Viool in het museum van Oudheden. In Leiden ben ik nog wel naar de OV-fiets-verhuur gegaan, maar ik kon daar inderdaad geen fiets huren op mijn OV-chip-kaart vanwege de storing. Ik moest een heel eind de stad in lopen om daar bij een ander bedrijf voor ruim 6 euro meer (9,50) een fiets te huren. Dat was al ontzettend balen. Maar inmiddels is het al 17 juni, 24 (!)dagen nadat ik mijn abonnement heb aangevraagd en 3 x geen fiets geleend waar ik gebruik van had willen maken en ik heb nog steeds niet gehoord dat de storing is opgeheven. Dat kan toch niet, zo kun je toch niet met je klanten omgaan?
Hoi jessica123,

Begrijpelijk dat je dit niet op prijs stelt. Normaal gesproken moet het inderdaad mogelijk zijn om vrij snel gebruik te maken van je OV Fietsabonnement. Heb je hiervoor al contact gehad met OV Fiets? Zo niet, dan adviseer ik je een mail te sturen naar info@ov-fiets.nl. Zou je het hier kunnen laten weten wat de reactie is van OV Fiets?

Groet,
Stephan

Reageer