beantwoord

Abonnementspas fietsenstalling kwijt, wat nu?

• 3 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 434 Bekeken

Ik ben de abonnementspas van de fietsenstalling kwijt. Op de website van NSfiets kan ik niet vinden hoe ik een vervangende pas aan kan vragen. Pas geleden vond ik een telefoonnummer op de website, maar nu niet meer. Ik vind ook geen contactgegevens meer. Het staat ook niet bij de veelgestelde vragen. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 oktober 2014, 13:15

In principe kunt u bij uw eigen Rijwielshop op het station daar zelf een duplicaat aanvragen of zie onderstaande adres en telefoonnummer. Adres en telefoonnummer

Postadres NS Klantenservice Afdeling NS Fiets Postbus 2572 3500 GN Utrecht Telefoon Klantenservice: 0900-3438755 (voor dit informatienummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten)
Bekijk origineel

2 reacties

In principe kunt u bij uw eigen Rijwielshop op het station daar zelf een duplicaat aanvragen of zie onderstaande adres en telefoonnummer. Adres en telefoonnummer

Postadres NS Klantenservice Afdeling NS Fiets Postbus 2572 3500 GN Utrecht Telefoon Klantenservice: 0900-3438755 (voor dit informatienummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten)
Hallo chrizz4u. Welkom op het NS serviceforum! Leuk dat je het gevonden hebt. Ik heb je topic naar overige producten verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Daarnaast heb ik het antwoord van Rhido als beste gemarkeerd. Je kan het beste even contact met NS fiets opnemen. Hopelijk heb je snel een nieuwe!

Reageer