beantwoord

Account sluiten NS.NL vanaf het buitenland

Hallo,

Ik wil graag mijn account sluiten, omdat ik woon in het buitenland woon (Frankrijk) sinds september 2013.
Helaas zie ik dat er geen email is voor klantenservice, en ik zie op de de NS-website, op de FAQ-pagina het volgende :

"Ik wil mijn Mijn NS-account verwijderen, kan dat?
U kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice op telefoonnummer 030-7515155. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00-22.00 uur en op zaterdag van 9.00-17.00 uur."

Ik wil niet vanaf het buitenland dit nummer bellen.
Dus, kan iemand mij laten weten hoe ik mijn account definitief verwijderen kan ?

Alvast bedankt,
Yann
icon

Beste antwoord door Leny NS 26 juni 2014, 09:37

Yannyannyann, welkom op het forum. Je wilt je MijnNS account sluiten begrijp ik. Zou je via een privébericht je e-mailadres willen sturen? Dan verwijder ik je account. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'

Ps: advies van Geus is ook goed!

Bekijk origineel

2 reacties

Je kunt een mailtje sturen naar de Klantenservice via EVA.
Als u bij "U zegt" gewoon het woord email intikt, en daarna bevestigend antwoord, schakelt EVA over op de e-mail modus.
In eerste instantie zal ze nog enkele vragen stellen (naam. emailadres, onderwerp, e.d.) en vervolgens krijgt u een tekstveld waarin u uw verhaal kwijt kunt.
Badge
Yannyannyann, welkom op het forum. Je wilt je MijnNS account sluiten begrijp ik. Zou je via een privébericht je e-mailadres willen sturen? Dan verwijder ik je account. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'

Ps: advies van Geus is ook goed!

Reageer